Zalenski
Well-known member
Hoelang meestal tussen een 2de gesprek en contract voorstel? Zit nu al 2 weken tussen...
Don't call us, we'll call you...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoelang meestal tussen een 2de gesprek en contract voorstel? Zit nu al 2 weken tussen...
Of ze moeten nog andere mensen op 2e gesprek laten komen voordat ze beslissenHoelang meestal tussen een 2de gesprek en contract voorstel? Zit nu al 2 weken tussen...
In mijn vorige functie: 2 weken na assessment (brief > telefoongesprek > 1d assessment) voorstel ontvangenHoelang meestal tussen een 2de gesprek en contract voorstel? Zit nu al 2 weken tussen...
Update, vandaag telefonisch voorstel gekregen.Hoelang meestal tussen een 2de gesprek en contract voorstel? Zit nu al 2 weken tussen...
Dat is ter vervanging van de vroegere proefperiode, is redelijk standaard om eerst 3-6 maand met een tijdelijk contract te doen.Update, vandaag telefonisch voorstel gekregen.
Wel 6maand intérim eerst. Als bediende?
Gezegd dat ik daarmee niet akkoord was, ze ging het voorleggen aant bedrijf.
Een tijdelijk contract stopzetten kost hen zelfs meer, dus eigenlijk ben je als werknemer beter af.Daar moeten ze bij mij ook niet mee afkomen. De eerste 3 maanden is de opzegtermijn maar 2 weken. Na 2 maanden weet de werkgever wel welk vlees ze in de kuip hebben.

In de tweede helft van dat contract. Maar dat snijdt langs 2 kanten, want als jij wil stoppen om eender welke reden, moet jij betalen om onder je contract uit te komen. Plus de onzekerheid om op het einde van het contract te kunnen horen “u moet morgen niet meer komen”.Een tijdelijk contract stopzetten kost hen zelfs meer, dus eigenlijk ben je als werknemer beter af.
jammer genoeg zijn er genoeg werknemers die hun in de proefperiode voorbeeldig gedragen, en eens ze "binnen" zijn, hun ware aard laten boven komen.Daar moeten ze bij mij ook niet mee afkomen. De eerste 3 maanden is de opzegtermijn maar 2 weken. Na 2 maanden weet de werkgever wel welk vlees ze in de kuip hebben.
Stel een portfolio op met dingen die je in die software hebt gedaan om aan te tonen dat je er mee in kan . Geen idee welke software. Creatieve sector kan vanalles zijn natuurlijk.Ik ben momenteel werk aan't zoeken in een creatieve sector. Ik heb zo'n deeltje op mijn CV met software skills en dan soort van score op 5 per software. Nu, ik wil daar een beetje van afstappen want dat is zo arbitrair en zegt eigenlijk niet zoveel denk ik. Zou het voldoende zijn om gewoon de software waarin ik minstens een deftige basis ken op te sommen en desnoods in mijn motivatiebrief kort toe te lichten welke ik heel goed kan bv?
Bon, niet echt een idee hoe ik moet omgaan met huidige situatie.
2x op gesprek geweest bij bedrijf. Aanbod gehad via intérim. Maar in principe moet ik eerst ontslag indienen en dan pas beginnen op intérim.
Moet die mannen geloven op hun woord.
Of kan ik iets op papier vragen?
6 a 7 weken. Intérim wil eerst specifieke dag voor een contract op te maken.Waarom kan je niet eerst tekenen en dan je ontslag indienen bij je huidige werkgever? Je weet toch ongeveer je opzeggingstermijn?
Geef dan 12 december door als startdatum, zorg dat je vandaag of morgen kan tekenen en dien vrijdag uw ontslag in?6 a 7 weken. Intérim wil eerst specifieke dag voor een contract op te maken.