Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben nog eens een dagje op kantoor. Ik zit hier nu heel alleen op mijn verdiep, plaats voor 38 (+4) personen
Dit gebouw kost geld, de verwarming kost geld. Denk dat er nog ruimte is om te besparen
en of dit mijn kansen op die andere job vergroot of verlaagt, zeker versus externe sollicitanten. kzit precies in het verkeerde topic![]()
Werken bij de overheid | BOSA
De FOD BOSA helpt overheidsdiensten met het aantrekken van medewerkers, personeelsbeheer, organisatie-ontwikkeling en welzijn. Als ambtenaar vind je hier ook alles wat je moet weten over je functie als overheidsmedewerker.fedweb.belgium.be
Daar zijn ze dus mee bezig om dat te optimaliseren.

Bij zowel mijn bedrijf, als bij mijn vriendin is het zo dat je het aangeeft aan je manager... Zo kan die ook op zoek naar een vervanger. Zelfs al krijg je de job niet. Je wil weg op je positie en dan kan de continuïteit gemakkelijker gegarandeerd worden. Ook weet HR soms van vacatures die gaan vrijkomen die jij nog niet weet. Dus best aangevenGesolliciteerd voor een andere job bij mijn huidige werkgever, bij een andere dienst, me al de hele dag het hoofd aan het breken of ik het moet vertellen aan mijn huidige baas of niet...en of dit mijn kansen op die andere job vergroot of verlaagt, zeker versus externe sollicitanten.
Same here. Deze kan ook meteen een goede referentie over je geven.Bij zowel mijn bedrijf, als bij mijn vriendin is het zo dat je het aangeeft aan je manager
Dat is toch echt geen moeite voor een examen? Ik ben een tijdlang dagelijks gependeld naar Brussel (vanuit regio die niet zo ver van de jouw ligt) voor mijn job.Eerder tijdsintensief, ben er toch een halve dag mee kwijt en dan nog 2 keer een trein ticket.
Bij de laatste examens had ik exact dezelfde oefening gekregen, dan vind ik het toch verloren tijd
Is HR een goeie keuze dan? Ben wat aan het twijfelen om die richting in te slaan.Zeer mooi programma imo. Ik heb het ook nog overwogen, ik zou zeker eens informeren bij randstad. De contactpersonen zijn zeer behulpzaam.
Ik heb het overwogen voor een HR richting.
Ik zit zelf in de HR wereld en ik vind het best leukIs HR een goeie keuze dan? Ben wat aan het twijfelen om die richting in te slaan.
Je job kan heel afwisselend zijn en er is ook niet zo een diploma focus aangezien het een knelpuntberoep is en je veel on the job kan leren. Naar mijn gevoel kan je met een van die diploma's van randstad spark aan een mooie job geraken. Eens je dan wat ervaring hebt zijn er zeer veel mogelijkheden.

Dwaze recruiters op linkedin...
U stalken en als ge dan is wat inhoudelijke vragen terug stuurt waar ze even is ne polis of arbeidsreglement voor moeten open doen dan antwoorden ze niet meer.
Niet verwonderlijk dat ze "niemand" vinden. Enkel mensen die hun job grondig beu zijn of zonder werk zitten kunt ge zo strikken...