Letterlijk?![]()
Ja, ze was doodserieus, als ik goed met klanten kon omgaan, zat er zelf promotie in om de kassa te doen, want volgens mijn cv kon ik goed rekenen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Letterlijk?![]()
Uiteindelijk is dat toch een mooi aanbod. Hamburgers bakken aan het loon van Data Science.Twee KMO's hadden ook compleet gelogen over hun vacatures. De data science vacature was gewoon verschillende databronnen knippen en plakken in excel en bij een andere wisten ze mij op de sollicitatie te zeggen dat de vacature waarop ik gesolliciteerd had al bezet was maar dat ze nog iemand zochten om hamburgers te bakken.
Echt é :') "Heb je kinderen? Heb je een kinderwens? Wat is het beroep van uw ouders? Wat is het beroep van uw vriendin?"Zelf ben ik notoir jobhopper en heb toch wel gemerkt dat bij sollicitaties bij KMO's ze rapper hun boekje te buiten gaan, ongepaste vragen durven stellen en bizar gedrag vertonen.![]()

Regio Kortemark, elektriciteit. 10-11 jaar ervaring als elektricien, voornamelijk in de retail en industrie, af en toe residentieel.Welke regio zoek je werk? In welke sector wil je graag werken? Welke ervaring heb je?
Je ziet inderdaad de jobmarkt veranderen. Zeker met het thuis -en hybride werk. Mensen vinden het plots niet zo erg om weer voor een bedrijf te solliciteren dat wat verder ligt.Ik heb beet.
Uiteindelijk iets gevonden en slechts 11 dagen na sollicitatie al akkoord getekend.
0,0 rare of bs vragen die er niet toe doen.
Ik hoor nog mensen die momenteel aan het veranderen zijn. Lijkt toch een periode momenteel waar het gemakkelijker lijkt te gaan om een job upgrade te doen.
Mja, ik vind het al belachelijk dat die 500 - 800€ / maand verdient met instagram.Nog iemand een job voor een dietiste?
"Yara heeft sinds september haar diploma van diëtiste, maar vindt geen werk. En ze moet een jaar wachten voor ze een uitkering krijgt. “Gelukkig mag ik bij mijn papa wonen en ondersteunt mijn familie mij. Want met de 500 à 800 euro die ik met mijn Instagram verdien, kom ik niet ver.” Voor ons maakt Yana de rekening op. “Ik heb twee maanden vakantiewerk gedaan in een woonzorgcentrum om een handtas van Louis Vuitton te kunnen kopen.”
https://www.hln.be/geld/yara-24-vin...ot-800-euro-per-maand-via-instagram~a9610525/
Schandalig dat ze zolang moet wachten op een uitkering. Nu heeft ze moeten werken om een Louis Vuitton te kopen.
Met een arbeidsmarkt die geen handen vindt is dit toch wel absurd. Dat kind kan perfect werken.
Als dietiste is het mss zo dat ze niet direct een job vind. Maar je kan met dat diploma ook wel als laborant aan de slag en zoeken ze er wel genoeg.Nog iemand een job voor een dietiste?
"Yara heeft sinds september haar diploma van diëtiste, maar vindt geen werk. En ze moet een jaar wachten voor ze een uitkering krijgt. “Gelukkig mag ik bij mijn papa wonen en ondersteunt mijn familie mij. Want met de 500 à 800 euro die ik met mijn Instagram verdien, kom ik niet ver.” Voor ons maakt Yana de rekening op. “Ik heb twee maanden vakantiewerk gedaan in een woonzorgcentrum om een handtas van Louis Vuitton te kunnen kopen.”
https://www.hln.be/geld/yara-24-vin...ot-800-euro-per-maand-via-instagram~a9610525/
Schandalig dat ze zolang moet wachten op een uitkering. Nu heeft ze moeten werken om een Louis Vuitton te kopen.
Met een arbeidsmarkt die geen handen vindt is dit toch wel absurd. Dat kind kan perfect werken.
Daar staat ze waarschijnlijk boven, dus dan maar op de kas van de uitkering leven.Als dietiste is het mss zo dat ze niet direct een job vind. Maar je kan met dat diploma ook wel als laborant aan de slag en zoeken ze er wel genoeg.
Ik ben toevallig op een job bij de overheid gestoten die me wel aanspreekt. Ik zou iets van loon inleveren, maar krijg er 15 extra vakantiedagen, telewerk, maaltijdcheques. Dingen die ik nu in mijn huidige functie niet heb. Aangezien ik al sinds ik ben afgestudeerd bij dezelfde werkgever werk, voelt het raar aan om mijn cv door te sturen naar een andere werkgever. Ik voel me enigszins schuldig tegenover mijn huidige werkgever, lol. Ben ook totaal niet meer thuis in het solliciteren. Had zelfs geen cv. Ik weet wel dat er niets mis is met solliciteren en daar an sich geen verplichtingen aan vasthangen, maar toch. Zo vreemd.

Twee is al luxe.kies er twee

Probeer wat kennis op te bouwen rond deze 2 topicsWeet eigenlijk totaal niet hoe me voor te bereiden.![]()