Mulan
Well-known member
Stuur gerust maar eens door als je dat wil.Hebben jullie tips voor een CV ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stuur gerust maar eens door als je dat wil.Hebben jullie tips voor een CV ?
Mijn motivatie naar huidige werkgever is zeker negatief, dat klopt.Ik heb gemerkt dat wanneer ik een job had ik minder gemotiveerd was bij sollicitaties en dat bedrijven dachten dat ik vooral solliciteerde om te "vluchten".
Dus mss geef je onbewust de indruk dat je sollicitatie eerder een negatieve gemotiveerde keuze is ten aanzien van je huidige werkgever ipv een positief gemotiveerde keuze voor de toekomstige werkgever.
Als ge in een job gewaardeerd wordt en deftig betaald, dan zou ge toch ook niet weg gaan.
Als ge in een job gewaardeerd wordt en deftig betaald, dan zou ge toch ook niet weg gaan.

Velen zien dat zo mooi werkloos zijn en dan wat gaan bijwerken er zullen altijd rotte appels zijn. Ik ben ook werkzoekende maar heb alle mogelijke trajecten afgelegd. Ik was niet ziek ofzo maar van binnen ging het slecht ivm met mijn eczeem en dat kan opgelost zijn op korte termijn.Hier toch ook eens begonnen aan het solliciteren, ben de situatie op de huidige job ook meer dan beu.
Meeste vrienden zeggen dan wel: ewel, ft betaald om niet veel te moeten doen? Leuk voor maand of twee maar geen zes maand e mannen.
Ik heb familie dat er werkt maar die zijn titel bestaat uit 3 letters dus mss niet zo representatiefMisschien niet het ideale topic om deze vraag te posten dus alvast mijn excuses. Iemand ervaring met Vinçotte als werkgever? Ik bedoel dan vooral in functie van inspecteur bijvoorbeeld druk of lifting, 'de buitendienst' zeg maar.
Er zijn verschillende, op het 1e zicht althans voor mij, interessante vacatures bij Vinçotte maar de vacatures op zich zijn nogal generisch opgesteld en weinigzeggend over job inhoud, salaris etc., dus wat real-life info zou mooi zijn.

Is niet gemakkelijker wel het meest effectieve en bewuste keuze om eerst werk te vinden en dan een opzeg te doen. Solliciteren kan een intensieve en lastige periode zijn. Daar zou ik het ook limiteren bij een paar bedrijven waar je echt interesse hebt.Blijft verschrikkelijk moeilijk ander werk te vinden.
Ik krijg nu wel antwoorden en wordt vaker dan vroeger uitgenodigd, maar de tijd dat het duurt voor men een eerste schifting doet en het tot uitnodiging komt, damn ...
Ik zit ondertussen al bijna met 4 weken opzeg.
Dus als ik nu op iets solliciteer waarvoor men nog 4 weken tijd heeft te solliciteren, dan nog eens 2 weken ga moeten wachten voor een gesprek, dan nog eens een week of twee voor selectie, en dan nog eens 4 weken opzeg op huidig werk... wtf
Het gegeven dat het "gemakkelijker is werk te vinden eens je een job hebt" is tot nu toe toch onzin.
Serieuze limitatie in wanneer ge beschikbaar zijt om een telefoon op te nemen, wanneer ge op gesprek kunt, en opzegtermijnen sluiten al alle jobs uit die "zo snel mogelijk" iemand moeten vinden.
Ik wel.Misschien niet het ideale topic om deze vraag te posten dus alvast mijn excuses. Iemand ervaring met Vinçotte als werkgever? Ik bedoel dan vooral in functie van inspecteur bijvoorbeeld druk of lifting, 'de buitendienst' zeg maar.
Er zijn verschillende, op het 1e zicht althans voor mij, interessante vacatures bij Vinçotte maar de vacatures op zich zijn nogal generisch opgesteld en weinigzeggend over job inhoud, salaris etc., dus wat real-life info zou mooi zijn.
Net veranderd naar een grotere firma. Was in 2 delen. Een externe psychologische screening (mondeling gesprek + computertoets) en daarna schriftelijke proef gevolgd door gesprek met mensen van het bedrijf zelf.Merk wel, tegenwoordig altijd 3 gesprekken tov vroeger een of twee en twas al ok...

Hangt een beetje van de firma af:Merk wel, tegenwoordig altijd 3 gesprekken tov vroeger een of twee en twas al ok...
Tenzij ik er al langer uit ben? ( logistiek )
Hopelijk goed loon, korte afstand én leuke werkinhoud?Vandaag telefoon dat in 99% zeker een nieuwe job heb. Moet enkel nog goedgekeurd worden door het vast bureau, wat normaal een formaliteit is. Whoop whoop
Laten we hopen dat er toffe collega's zittenHopelijk goed loon, korte afstand én leuke werkinhoud?

Oei, belandt hij bij jou?Laten we hopen dat er toffe collega's zitten![]()