Sloan
Banned
Hoe ist gegaan?Hallo allemaal, heeft er iemand die cebirtesten moeten doen? Kan er aub iemand me nij helpen? Alvast bedankt
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe ist gegaan?Hallo allemaal, heeft er iemand die cebirtesten moeten doen? Kan er aub iemand me nij helpen? Alvast bedankt
Iemand Cegeka die mij via LinkedIn contacteerde voor een consultant functie. Iemand (recente) ervaring over dat bedrijf?
Heb altijd gezegd dat 'k niet terug naar consulting wil gaan, maar ken het bedrijf eigenlijk niet. (Heb vroeger bij Deloitte gewerkt).
Ik denk dat die vraag moeilijk te beantwoorden zal zijn, gezien je wellicht werk zoekt in Zwitserland.Wat zouden mijn kansen op de arbeidsmarkt tegenwoordig kunnen zijn zonder diploma maar met jawel, toch 15 jaar ervaring als ondernemer (Managed Service Provider & camerabeveiliging). Ok, ik heb wel enkele attesten & certificaten e.d. maar voor de rest dus geen diploma hoger onderwijs.
Thanks. I know, was eerder algemeen bedoeld. Gezien de fiscale situatie die ginder verslechterd staan we zelfs open voor andere landen. Natuurlijk zijn anderstalige landen dan Frans/Engels nog wat moeilijker omdat we dan een taal moeten gaan leren. Bv. Zweeds/Noors e.d. om andere landen te noemen die ons interesseren.Ik denk dat die vraag moeilijk te beantwoorden zal zijn, gezien je wellicht werk zoekt in Zwitserland.
Daar zijn de voorwaarden , of minimum eisen, wellicht ook anders dan hier. En ik vrees dat enkel mensen die daar wonen dit gaan kunnen beantwoorden...
Bon, heb hier een offer waar ik wsch zal op ingaan. >100k per jaar en inck bonussen en wat spielerei.
Maar wel maar 100 euro ecocheques geven. Niet dat ik er moeilijk over zal doen, maar wel grappig dat alles fiscaal geoptimaliseerd is, maar ze daar free money laten liggen.
1 of 2d verlof minder, 37h per week, en prikklok. Ik ga nog mijn leven terugkrijgen. Halleluja.
BDW was van plan om de ecocheques af te schaffen en hiervoor mogelijkheid te voorzien de maaltijdcheques te verhogen. Dus boeit niet om eerlijk te zijn.
Betalen geen hol.
Als dat uw referentie is dan zal het mss wel kloppen.Bon, heb hier een offer waar ik wsch zal op ingaan. >100k per jaar en inck bonussen en wat spielerei..
En niet wachten op collectief ontslag?Bon, heb hier een offer waar ik wsch zal op ingaan. >100k per jaar en inck bonussen en wat spielerei.
En niet wachten op collectief ontslag?
Als dat uw referentie is dan zal het mss wel kloppen.
Ik denk niet dat ik voor vergelijkbare functie ergens anders meer kan verdienen en 50 dagen verlof hebben (maar dat is ook wegens overname)
@cege wij willen nu wel dat je die volledige oprotpremie cash afhaalt in briefjes van 100 of 200, op een tafel uitspreidt en er dan een foto van neemt en ernaast uw nieuw contract![]()
Kans is klein.Mooi pakket toch nog steeds. Welke sector wordt het? Ik had hier elders gelezen dat je de life sciences ging verlaten?Bon, heb hier een offer waar ik wsch zal op ingaan. >100k per jaar en inck bonussen en wat spielerei.
Maar wel maar 100 euro ecocheques geven. Niet dat ik er moeilijk over zal doen, maar wel grappig dat alles fiscaal geoptimaliseerd is, maar ze daar free money laten liggen.
1 of 2d verlof minder, 37h per week, en prikklok. Ik ga nog mijn leven terugkrijgen. Halleluja.
Bon, heb hier een offer waar ik wsch zal op ingaan. >100k per jaar en inck bonussen en wat spielerei.
Mooi pakket toch nog steeds. Welke sector wordt het? Ik had hier elders gelezen dat je de life sciences ging verlaten?

M.b.t. die fiscale optimalisaties: nergens meer de piste freelance de kop opgestoken - al kan ik me wel inbeelden dat er functies zijn die je liever niet freelance hebt als bedrijf. Maar op het einde van de rit is dit in deze categorie wel het summum van optimalisatie.
Mocht je het willen delen: wat is je nieuwe functie -inhoud.
Er zijn genoeg bedrijven waar ze een CAO 90 plan hebben voor povere 500-1000 bruto bonus per jaar hoor.I know, maar lijkt me zo raar. Als je moeite doet om ecocheques in te voeren, zet je dat toch gewoon op 250 overal ?