Renegadexxripxx
Well-known member
Het is niet dat ik plots verkoper van sjakossen ga worden.
Cege sjaokosjen leurder !!!!!
neen, serieus :
Ja
Ik heb mijn sociaal passief gecasht nu met de ontslag ronde (en mijn openstaande retention stocks). Dat was emotioneel altijd een lastige. Ontslag pakken en 200-300k laten liggen, dat kreeg ik niet over mijn hart. Zelfs in mijn situatie is dat meer dan een serieuze drop in the ocean.
Ik heb een getal in mijn hoofd dat ik minimum wil verdienen (6000/mo). It's not about the money, maar het is een bedrag dat je voor serieuze mensen in een serieuze job geeft. Iemand met 2000-3000 per maand in life science zal nooit veel autonomie of verantwoordelijkheid krijgen. Maar of dat nu 6 7 8 9 10k is, I don't care. Al zal ik dat nie zeggen aan de recruiter. Ik geef mijn huidige package en zeg dat ze een voorstel moeten doen en dan zien we wel.
Die pipo's die vb 4-5k aanbieden zijn die op de hoogte van de moeilijkheden van uw huidig bedrijf en die omstandigheden terwijl dit bij die anderen niet is?
Want kan mij inbeelden dat als bepaalde bedrijven weten dat er een volledige pool vrijkomt van de concurrentie of semi concurrentie dat die zeggen van ach we moeten den Cege niet hebben, de mini Cege voor 5k is ook goed. Of anders gezegd, het gaat om bodies daar maar niet noodzakelijk al de kwaliteiten die jij ten toon spreidt of ervaring die je al gehad hebt.
Maar als ze u kunnen overtuigen om daar dan toch in te stappen voor dat pipo loon, ach waarom niet.
Nice to have vanuit de zijde van de werkgever zoals men zegt.