Koone
Active member
Ben op zoek naar mensen met ambities om eventueel op termijn naar US/AUS te gaan, if you're up for it.Zijn er ergens goede websites voor jobs in het buitenland?
Vooral Data Engineering / DevOps minded
Hit me up

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben op zoek naar mensen met ambities om eventueel op termijn naar US/AUS te gaan, if you're up for it.Zijn er ergens goede websites voor jobs in het buitenland?

Ben maatschappelijk werker met zero ICT skills. Eventueel wel bereid om mij om te scholen.Ben op zoek naar mensen met ambities om eventueel op termijn naar US/AUS te gaan, if you're up for it.
Vooral Data Engineering / DevOps minded
Hit me up![]()
Dan heb ik nog niet direct iets te bieden.Ben maatschappelijk werker met zero ICT skills. Eventueel wel bereid om mij om te scholen.

Mijn vrouw die België moe is (heeft heel veel last van de donkere wintermaanden) er ons weinig nog bind om echt hier te blijven.Dan heb ik nog niet direct iets te bieden.
Wat zijn de redenen om naar het buitenland te trekken, if I may ask?
Als consultant ga je toch snel aan de bak komen normaal.Iemand die weet waar ze junior developers aannemen? Liefst in de regio Limburg, maar ben ook bereid naar Brussel te reizen.
Ik krijg constant te horen dat ik te junior ben en dat ze iemand zoeken met een eerste ervaring...
Zou liefst werken met .net/angular.
Eens horen bij de standaard consultancy boîtes? Dus een Cegeka, Realdolmen, Ordina, ... ?Iemand die weet waar ze junior developers aannemen? Liefst in de regio Limburg, maar ben ook bereid naar Brussel te reizen.
Ik krijg constant te horen dat ik te junior ben en dat ze iemand zoeken met een eerste ervaring...
in principe kan je steeds 4/5 doen als je weg wil, want ook als je ZELF ontslag neemt, zijn ze verplicht 1 dag per week, of 2 halve dagen per week,Kan je geen 4/5 gaan werken bij huidige werkgever ?
Als je opzeg een probleem is, zorg dan voor een ontslag om dringende redenen.
Met het verschil dat je dan een harde deadline hebt om een nieuwe job gevonden te hebben, wat dan weer extra stress met zich meebrengt.in principe kan je steeds 4/5 doen als je weg wil, want ook als je ZELF ontslag neemt, zijn ze verplicht 1 dag per week, of 2 halve dagen per week,
sollicitiatieverlof toe te kennen
(wat neer komt op4/5)
Bij ons, Cegeka, nemen ze juniors aan binnen allerlei verschillende domeinen dus zeker eens bekijken!Iemand die weet waar ze junior developers aannemen? Liefst in de regio Limburg, maar ben ook bereid naar Brussel te reizen.
Heb het al vaak gevraagd, telkens harde neen.Kan je geen 4/5 gaan werken bij huidige werkgever ?
Als je opzeg een probleem is, zorg dan voor een ontslag om dringende redenen.
Kan je mij iets meer vertellen over hoe het is bij Cegeka?Bij ons, Cegeka, nemen ze juniors aan binnen allerlei verschillende domeinen dus zeker eens bekijken!
Van wat ik gehoord heb, presteren presteren.Kan je mij iets meer vertellen over hoe het is bij Cegeka?
Hoe zit de sfeer er? Moet je vaak naar het HQ of eerder bij de klant/regionale kantoren? Bijscholen / certificaten enz, hoe gaat dat daar?
Bedankt voor de bijdrage, een slechte review is op zch volgens mij dubbel waard. Ben benieuwd als er andere mensen zijn zich hier ook in kunnen vinden.Van wat ik gehoord heb, presteren presteren.
Eerder naar de klant, zeker als dev.
Van de mensen die ik ken, is het dan vaak naar Brussel sowieso.
Een ontwikkelaar heeft eens bij ons gezeten, en die was dus opgelucht dat hij eens niet naar Brussel moest.
Ook die systeembeheerders, heel stressy. Veel permanentie.
Grote klanten als banken en luchthavens.
4 keer op een nacht opgebeld worden is geen uitzondering, om de dag erop de 8 uren te kloppen.
Maar het zal bij al die grote consultancy bedrijven zo zijn.
consultancy = zwaar
En wat al die consultancy bedrijven gemeen hebben.
Fake open happiness shit.
Veel teamevents etc ook nog eens na de uren.
Ene werkt nu 2 maanden voor een vrij groot IT consultancy bedrijf.
Al 5 teamevents gehad.
4 etentjes en een sportevent.
Afgrijselijk. En als nieuwkomer doe je maar best mee in het verhaal.
Regelmatig op de foto: "zie wij zijn zo gelukkig in onze job". Lachen! Een tekstje van het management erbij.
Ik zie die meuk non stop passeren op mijn linkedin en zelfs fb, omdat ik wel wat consultants als contact heb.
Sekte is vaak het woord dat in me opkomt. Hoe kleiner het bedrijf, hoe erger heb ik de indruk.
Allemaal om mensen aan te trekken, bij mij werkt dat omgekeerd.
Hier de gratis CV check laten doen:Iemand hier dat in HR werkt en kan verwijzen naar enkele goede voorbeelden van CV's?
Laat u niet afschrikken door Oldskooler, want ten eerste werkt hij zelf niet bij Cegeka en is het dus allemaal maar "van horen zeggen", maar verder is het ook gewoon veel vooroordelen en blabla.Kan je mij iets meer vertellen over hoe het is bij Cegeka?
Hoe zit de sfeer er? Moet je vaak naar het HQ of eerder bij de klant/regionale kantoren? Bijscholen / certificaten enz, hoe gaat dat daar?