De hiphop-thread

Een zeer middelmatige rap track neer zetten in elk geval

Danger Mouse staat hier op repeat, grote kanshebber voor hiphop AOTY!
Zijn er naast Black Thought nog rappers die zo lang meegaan op dit belachelijk hoge niveau binnen het genre? Dus qua nieuwe releases, Nas is bv. nog bezig maar dat is toch geen vette meer.
 
Zijn er naast Black Thought nog rappers die zo lang meegaan op dit belachelijk hoge niveau binnen het genre? Dus qua nieuwe releases, Nas is bv. nog bezig maar dat is toch geen vette meer.

Zéér consistent maar wel zeer low profile. Sinds z'n vertrek bij The Roots niet meer de aandacht gekregen die hij verdient imo.
 
Zijn er naast Black Thought nog rappers die zo lang meegaan op dit belachelijk hoge niveau binnen het genre? Dus qua nieuwe releases, Nas is bv. nog bezig maar dat is toch geen vette meer.
Ik kan een uur sterke Nas tracks playlisten van de laatste tien jaar, bij BT ga je lang mogen zoeken... Wat voor wereldschokkends heeft die in die periode gepresteerd ? Een lange Funk Flex freestyle, publieksopwarmer bij Jimmy Fallon, paar half z'n gat featurings...
 
Ik kan een uur sterke Nas tracks playlisten van de laatste tien jaar, bij BT ga je lang mogen zoeken... Wat voor wereldschokkends heeft die in die periode gepresteerd ? Een lange Funk Flex freestyle, publieksopwarmer bij Jimmy Fallon, paar half z'n gat featurings...
Zijn stream of consciousness releases waren toch ook zeer goed?
 
The Roots zijn de afgelopen jaren wat stil gebleven maar alles wat hij daar laten horen heeft is toch top hoor.

Net als deze met Dangermouse!
 
Het is blijkbaar een trend geworden om expliciet te vermelden dat je album door The Alchemist geproduceerd is. :D
 
Ik zou nooit spontaan naar die plaat geluisterd hebben zonder The Alchemist erbij. Het werkt blijkbaar. :unsure:
Nie? Alc erbij is mooi mee genomen, maar als je de stijl van bvb Ka apprecieert is Roc Marciano toch altijd wel de moeite.
Wel telkens weinig/geen reactie op JID hier, voor mij een van de betere rappers de laatste jaren. Smooth, effortless flow en lyrics.
 
Nie? Alc erbij is mooi mee genomen, maar als je de stijl van bvb Ka apprecieert is Roc Marciano toch altijd wel de moeite.
Wel telkens weinig/geen reactie op JID hier, voor mij een van de betere rappers de laatste jaren. Smooth, effortless flow en lyrics.
Moet die JID nog checken, komt er sowieso noh van!

Ik kende Roc nog niet dus dan is die referentie wel handig ja. :unsure:
 
Nie? Alc erbij is mooi mee genomen, maar als je de stijl van bvb Ka apprecieert is Roc Marciano toch altijd wel de moeite.
Wel telkens weinig/geen reactie op JID hier, voor mij een van de betere rappers de laatste jaren. Smooth, effortless flow en lyrics.

Ik denk dat iedereen die de laatste 2 jaar naar hiphop geluisterd heeft niet rond JID en earthgang omheen kan.
Maar echt bij het grote publiek lijkt hij niet door te breken, dat is jammer
 
Terug
Bovenaan