De hiphop-thread


Grote kans dat dit samen met Cheat Codes en Aethiopes mijn hiphop AOTY wordt. :drool:

EDIT: Ah wow, was al vergeten dat God Don't Make Mistakes van Conway ook uit 2022 is. Zal ook hoog eindigen. Iemand hier ook naar z'n show in Trix geweest? Oprecht één van de beste hiphopshows die ik ooit gedaan heb.

 
Laatst bewerkt:
Misschien hebben ze er wel heel specifiek een nummer over gemaakt!

Rap snitches, telling all their business
Sit in the court and be their own star witness
"Do you see the perpetrator?" Yeah, I'm right here
Fuck around, get the whole label sent up for years
 
Misschien hebben ze er wel heel specifiek een nummer over gemaakt!

Rap snitches, telling all their business
Sit in the court and be their own star witness
"Do you see the perpetrator?" Yeah, I'm right here
Fuck around, get the whole label sent up for years

Obligatoir moet ik dan dit fragmentje er bij nemen :laugh:

 
Denzel Curry bracht een extended edition uit van Melt My Eyez... met 'cold blooded soul versions' van de originele nummers. Zodus, met een live band... And it's goooooooood. :love:

 
Nieuwe release van Open Mike Eagle.
Eerste luisterbeurt en vond de eerste helft van het album wat minder maar vanaf "Burner Account" pakt het wel weer op.
Denk wel niet dat dit album het niveau van Brick Body Kids haalt maar moet het misschien nog een paar luisterbeurten extra gunnen.

 
Heel hyped voor het nieuwe Wiki-album! En Billy Woods dropt gewoon nóg een geniaal album dit jaar, wat een fokking baas is dat toch.

 
Met enige vertraging deze ontdekt, miljaar wat een plaat. Deze middag gaan halen in Music Mania, on repeat nu.

Die track met Raekwon goooh ❤️
Geweldig nummer gewoon!
Ook goed om te horen dat dat de chef nog altijd in staat is zulke mooie versies neer te zetten!
 
Terug
Bovenaan