De hiphop-thread

It grew on me. Ik ben fan. Heel introspectieve, eerlijke en emotionele plaat, iets dat we op deze schaal zelden zien. Het feit dat er gebreken in zitten maakt het voor mij nog sterker, hij doet zijn ding en wij moeten maar volgen. Altijd respect voor artiesten die dat doen. Het feit dat er geen rasechte bangers opstaan is een mooi statement.
 
Ik kan na enkele weken nog steeds geen waardeoordeel erover vellen. Maar feit is dat ik er steeds naartoe gezogen word. Zo erg zelfs dat ik voorlopig geen andere nieuwe muziek beluister.

Meest intrigerende album van hem vind ik.
 
Heel de EU toer van snoop is afgelast. Eerst al 2x uitgesteld wegens corona en nu omdat hij meer tijd met zijn famillie wil doorbrengen.

Altijd fan geweest, maar nu toch wel een pak minder.
What the actual f*.
Wel nog niks officieel natuurlijk maar bon.
 
What the actual f*.
Wel nog niks officieel natuurlijk maar bon.
Eens gestuurd naar de organisatie. Zij hebben nog geen officieel bericht gekregen maar zijn wel op de hoogte van zijn instagram bericht. Maar tot er officieel aan hen iets doorgegeven wordt gaat het nog door.

Maar ik heb er toch geen goeie hoop in ofwel heeft hij die avond 1 teveel gesmoord.
 

:unsure:
Ik heb hier 78 platen van gehoord, wel alles van de top 10. Typische Rolling Stone lijst, altijd een combinatie van ‘even kijken wat men als de klassiekers beschouwt’ en ‘hey hier zijn nog een hoop heel bekende platen van de laatste jaren’.

Ik ga eens willekeurig wat albums hier van beluisteren op basis van de naam van de artiest en de hoes. Playboi Carti, kan niet tegen vallen.
 
Ik heb hier 78 platen van gehoord, wel alles van de top 10. Typische Rolling Stone lijst, altijd een combinatie van ‘even kijken wat men als de klassiekers beschouwt’ en ‘hey hier zijn nog een hoop heel bekende platen van de laatste jaren’.

Ik ga eens willekeurig wat albums hier van beluisteren op basis van de naam van de artiest en de hoes. Playboi Carti, kan niet tegen vallen.
Elke lijst van die mannen is volledig van de pot gerukt. Doen ze toch puur voor de controverse te zoeken?
 
Ik vind dat ze gerust een album minder mogen maken ipv alles te herhalen en te recupereren.

Het is een goed album, maar meer vant zelfde.
 
  • Leuk
Waarderingen: derp
Nog niet echt overtuigd van die nieuwe stikstof plaat. Omdat die vorige fba wel echt een bom was. Mss nog een paar luisterbeurten geven.
 
Achterban is nog cava. L'univers is ook nog nice. Broos dacht ik eerst nog van 'aja slaps' maar daar komt die bar van Jazz op terug die ik vorige keer ook al een drol vond. Hoezo brengt ge een nieuwe plaat uit en recupereert ge 1:1 teksten van uw vorige plaat?

We lopen cirkels in het midden van het universum
Alles wat we maken is nie universeel
Toch, we tekende bij Universal
Niemand kwam van de universiteit

riiiiight.

Moeras vind ik ook nog wel tof, maar da's misschien omdat ik al die metrohaltes ook gewoon ken. Al bij al vind ik dat Astro nog de beste teksten plakt op de plaat, ik miste hem ook wel op FBA. ZG staat ook niet op zijn scherpst vind ik. Twee keer 'haze' rijmen op 'waze' in aparte songs...

Enfin ja, ik denk dat ze beter wat langer blijven broeden op hun project tot ze wat meer materiaal bij elkaar hebben gespaard waarop effectief iets te vertellen valt en wat scherper snoeien.
 
Laatst bewerkt:
Hoezo brengt ge een nieuwe plaat uit en recupereert ge 1:1 teksten van uw vorige plaat?

We lopen cirkels in het midden van het universum
Alles wat we maken is nie universeel
Toch, we tekende bij Universal
Niemand kwam van de universiteit
Ik denk dat die enkel in hun 101Barz sessie gebruikt is en niet echt op de vorige plaat. Maar ik moest in elk geval lachen (en teenkrullen) toen ik het hoorde omdat ik je vorige post erover herinnerde. 😁
Gewoon ook het idee dat iedereen na de vorige keer blijkbaar nog altijd iets had van "yep, good shit".
 
Ik denk dat die enkel in hun 101Barz sessie gebruikt is en niet echt op de vorige plaat. Maar ik moest in elk geval lachen (en teenkrullen) toen ik het hoorde omdat ik je vorige post erover herinnerde. 😁
Gewoon ook het idee dat iedereen na de vorige keer blijkbaar nog altijd iets had van "yep, good shit".
aaah shit da zou wel kunnen ja :D In mijn hoofd stond dat gewoon op FBA. Excuseer!
 
Terug
Bovenaan