De hiphop-thread

Gvd van alle dagen in een jaar om ziek te vallen, kies ik de dag waar Mos Def in het land is :wallbash:

Vrijdag passeert Stikstof bij 101barz!
 
Ik ben hier precies tegen mezelf bezig :unsure:

Low End Theory wordt 30 jaar vandaag zeg, wat een mijlpaal van een album toch.

Jammer dat ik maar twee jaar was toen het uitkwam.
 
C-C-C-C-COMBOBREAKER !!!1!11

Wat zijn de meningen over de nieuwe Injury Reserve? Het is geen echte hiphop meer maar ik ben precies wel mee.
 
Ik ben hier precies tegen mezelf bezig :unsure:

Low End Theory wordt 30 jaar vandaag zeg, wat een mijlpaal van een album toch.

Jammer dat ik maar twee jaar was toen het uitkwam.

ge doet da goe ze.

low end Theory wa nen banger is da. Verschoot ervan dat da al zo oud is.

en even dik als het album is de cover btw.
 
Maar echt goed? Nee. Hij heeft wel een goede stem, maar zijn bars vond ik echt zwak.

Eens.

De bars van de nieuwste single van Oranje international Ryan Babel zijn daarentegen wél hard. De NL media zijn laaiend.
Over racisme en hypocrisie in Holland, beef met ex-ploegggenoten, e,n over monnie uiteraard


Reactie van Rene vd Gijp

 
De nieuwe stikstof is wel de shit.
Ondanks dat iedereen wel hard is viel het mij deze x pas echt op hoe hard zwangere guy er bovenuit steekt.

Naar mijn mening mag je stikstof vergelijken met Opgezwolle.
 
  • Leuk
Waarderingen: derp
Naar mijn mening mag je stikstof vergelijken met Opgezwolle.
Het niveau van de Belgische hiphop stijgt jaar na jaar maar wat Zwangere Guy solo en Stikstof de laatste jaren uitbrengen is van een ongezien niveau. Ik dacht inderdaad ook meteen aan Opgezwolle.

Heerlijke plaat, rauwe bars en dikke beats.
 
Njaaa de eerste indrukken zijn alvast heel positief, ik heb die mannen gemist! Het is precies wel een stukje minder ruw en 'street' dan Overlast. Geen idee of ik dat jammer vind of net niet, we zullen wel zien, 't album zal hier nog veel opliggen de komende weken :tongue:
Ondanks dat iedereen wel hard is viel het mij deze x pas echt op hoe hard zwangere guy er bovenuit steekt.
Vind ik wel opvallend, want ik vind dat nu net niet. Ik ben blij dat er nog eens een album van Stikstof dropt, want voor mij is ZG solo uiteindelijk een beetje veel van hetzelfde. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik geen fan van hé, ik vind 'm top! Maar ik ben meer fan van Stikstof omdat er meer variatie is en ik vind Jazz Brak en Astro ook gewoon uitstekend.

Het is wel ontzettend jammer dat Astro geen bars heeft 😭

Ik ken Opgezwolle niet, wat bedoel je precies met die vergelijking?
 
Terug
Bovenaan