De Heuvelklassiekers 12/04 - 23/04

Trek nu blijkbaar ook vol. Het is alleszins wel paniek in peloton. Maar dat peloton is ook niet meer super groot, Jumbo bv maar met 4.

Komende 25 valt nog wel iets recht te zetten in principe, toch nog enige stuk met wat grotere wegen en weinig klimmetjes.

5 Valter rijd in zijn hongaarse trui. Het is nog zeker niet gespeeld maar die Ineosen zitten daar wel in het wiel en nu rijd enkel Jumbo nog. Trek zal wel weer wachten tot het kalf verdronken is om dan nog even op kop te rijden.

Jumbo wel nu volledig weg. Enkel nog Bahrein. Blijft toch rond de 30".

Maar Bahrain gaat wel all out, dus verkleinen het gat toch wel. Denk dat ze het gat wel dicht rijden.

Komen Benoot en ook Cosnefroy wel heel goed weg. Ergens onbegrijpelijk dat die niet gewoon mee zijn.

Maar Bahrain gaat wel all out, dus verkleinen het gat toch wel. Denk dat ze het gat wel dicht rijden.

Komen Benoot en ook Cosnefroy wel heel goed weg. Ergens onbegrijpelijk dat die niet gewoon mee zijn.

Ja maar is maar van 30" naar 25" gegaan dus echt snel rijden ze het ook niet dicht. Valter en Benoot die een duo aanval plaatsen met een Cosnefroy of zo kunnen ze het misschien dichten.

Het zal misschien inderdaad van een sprong moeten komen, maar denk dat Pogacar (met misschien een Lutsenko of Pidcock) dan al vliegen is.

Mee akkoord. Je weet dat Pogacar vroeg zal proberen te vertrekken en dan ben je niet mee --> Dan heb je uw huiswerk niet goed gedaan, lag je alsnog te slapen of je bent gewoon niet goed genoeg.

Woensdag all over again... ipv met Bahrein, Jumbo en AG2R effe rond te draaien... nee, allemaal één voor één...

Ik denk dat er nog wel een paar de sprong gaan proberen maken. Maar de vraag is of ze echt tot bij de besten vooraan gaan kunnen komen.

Wel opvallend dat ze weer allemaal om de beurt zitten rijden inderdaad.

Wel opvallend dat ze weer allemaal om de beurt zitten rijden inderdaad.
Iets van 'elkaar het licht in de ogen niet gunnen' ?? :unsure:

Benoot: Ik zie ze rijden! Ik ben er eindelijk bijna bij !
Pogacar: Nu begin ik er opnieuw aan! Tot aan de finish !

Laatst bewerkt:
Beetje verrassend sterke koers van Stan Van Tricht wel.

En Healy was zeker geen onbekende, en had zeker talent, maar wat die deze week doet is toch ook verrassend. Brabantse Pijl ok, maar dit?

Op 90km voor de streep in de aanval gaan en dan de laatste 30km solo. Amai. Hopelijk voor Evenepoel is het goeie lucht daar boven op zijn berg gaat nodig zijn voor zondag.

Schone koers hé, maar ik ben die solo's wel echt beu. Evenepoel, Pogacar, Vingegaard. Maakt me allemaal niet uit, maar na een tijd wordt het wat saai.

Dat is een beetje het probleem als er van de groten maar eentje aan de start komt natuurlijk.

Mja het gebeurt zelfs als er meerderen aan de start staan soms. Pv Parijs Nice, of Ronde van Vlaanderen dit jaar.
In PR is ons een mooi duel bestolen natuurlijk.

Op 90km voor de streep in de aanval gaan en dan de laatste 30km solo. Amai. Hopelijk voor Evenepoel is het goeie lucht daar boven op zijn berg gaat nodig zijn voor zondag.

Het gaat toch ooit eens moeten stoppen bij Pogacar... Een zware koers als LBL is misschien toch de koers teveel voor hem.

Maar het is een speciale smurf natuurlijk...

Terug
Bovenaan