Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wou het net zeggen…En dat is dus de reden waarom ik met mijn 62kg altijd gezien ben in die racesGeef mij eens een lange klim met finish op de top verdorie!
Niet teveel op letten. De mannen die met gemak effe 1000W aantikken zijn in de minderheid hoor.

Elke zondagochtend om 10u10, road to the sky. Aankomst op alpe du Zwift.En dat is dus de reden waarom ik met mijn 62kg altijd gezien ben in die racesGeef mij eens een lange klim met finish op de top verdorie!
Maar
Ik wou het net zeggen…
Ik zit hier te scharrelen met 700w, maar dat is wel op 64-65kg. Voor de snelle calculist maakt dat 10,7w/kg.
Dan stampt reverz nog 300w extra. Onbegonnen werk dus.
Maar als we dan 10m op de vulkaan zijn ziet hij enkel maar mijn achterwerk . Met minder dan 8minuten sta ik daar dan nog 3minuten te schilderen tegen dat hij boven is.
Om maar te zeggen als dat gegoochel hier van die wattkanonnen. Ze sleuren soms ook nog een zak cement mee. Op de trappers lopen als je daar 20kg extra neerploft op die hefboom van 172,5mm, geen geheim dat dat resulteert in een groter koppel.
Op zwift maakt dat toch geen verschil aangezien het om watt/kg gaat? Iemand die 20kg meer weegt en 200 watt meer trapt gaat toch even snel in een sprint?
Ja nu ik het bekijk. Onlangs een groepsrit gereden waar ik in de afdalingen serieus mocht bijtrappen omdat de leader 100kg zwaar was.![]()
Heb dat ook met mijn 80+ hoorJa nu ik het bekijk. Onlangs een groepsrit gereden waar ik in de afdalingen serieus mocht bijtrappen omdat de leader 100kg zwaar was.
Peak is bij mij 18,18 W/kg // 5s 17 // 10s 14 // 15s 10,2I wish
Eerder 1330W (17,5W/kg), maar dat is echt piek. 5 sec is 1196 (15,74W/kg), 10 sec 1063W (13,99W/kg), 15 sec 876W/kg (11,5W/kg).
Echt snel een berg oprijden is dan weer niet aan mij gegeven, een sterk eindschot op die berg wel![]()
Bij mij zijn die waardes na een week van 500km (for reference, een goed jaar is 7-8k, weken van 500km zijn dus absolute uitzondering) en een rit van 100km.Peak is bij mij 18,18 W/kg // 5s 17 // 10s 14 // 15s 10,2
Ik ben pertang dunne beentjes, maar ben gewoon explosief type. Lange adem heb ik niet, al train ik daar wel erg hard voor.
Dat zijn waardes al ik fris zit en best of 2022.
No way dat ik dat op't einde van een zwift race zou trappen. Waardes komen ook van op de weg, niet op de kickr.
![]()
*edit: 66 kg
Godverdikke!Peak is bij mij 18,18 W/kg // 5s 17 // 10s 14 // 15s 10,2
Ik ben pertang dunne beentjes, maar ben gewoon explosief type. Lange adem heb ik niet, al train ik daar wel erg hard voor.
No way dat ik dat op't einde van een zwift race zou trappen. Waardes komen ook van op de weg, niet op de kickr.
![]()
wat is dat voor een rit? zo hard als je kan voor 3 uur lang?Peak is bij mij 18,18 W/kg // 5s 17 // 10s 14 // 15s 10,2
![]()
Da's dan ook het enige waar ik ietwat goed in ben..Explosief bazeke die Seppe!
Dat zou lelijk tegenvallen... ik sta evengoed op 8-tal minuten boven op de VolcanoMaar
Ik wou het net zeggen…
Ik zit hier te scharrelen met 700w, maar dat is wel op 64-65kg. Voor de snelle calculist maakt dat 10,7w/kg.
Dan stampt reverz nog 300w extra. Onbegonnen werk dus.
Maar als we dan 10m op de vulkaan zijn ziet hij enkel maar mijn achterwerk . Met minder dan 8minuten sta ik daar dan nog 3minuten te schilderen tegen dat hij boven is.
Om maar te zeggen als dat gegoochel hier van die wattkanonnen. Ze sleuren soms ook nog een zak cement mee. Op de trappers lopen als je daar 20kg extra neerploft op die hefboom van 172,5mm, geen geheim dat dat resulteert in een groter koppel.
.
82 kg en 191 dus altijd gejost, zowel bergop als bergaf![]()
ik herinner mij een tijd van 44' op de alpe de zwift van jou.82 kg en 191 dus altijd gejost, zowel bergop als bergaf![]()
ik herinner mij een tijd van 44' op de alpe de zwift van jou.
Het lijkt je dus niet echt tegen te houden (=