2.000$ voor de nieuwe Garmin Neo 3M, om dan best een matige review te krijgen. Balletje toch misgeslagen door Garmin daar. Link naar DC Rainmaker
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Matig is relatief natuurlijk.2.000$ voor de nieuwe Garmin Neo 3M, om dan best een matige review te krijgen. Balletje toch misgeslagen door Garmin daar. Link naar DC Rainmaker
Daarom vind ik het net matig. De nauwkeurigheid is het enige waar ze mee kunnen uitpakken.Matig is relatief natuurlijk.
Ik denk dat Ray net heel positief is op vlak van nauwkeurigheid en hoe het ding presteert.
Vooral de prijs, en welke functies hij mist zijn een minpunt. Een groot minpunt.
Als je 400$ meer vraagt dan je concurrent dan kan je niet afkomen dat je minder functionaliteiten hebt.

100% mee akkoord. Dit is niet echt een beweging die meer mensen gaat aanspreken, eerder eentje die mensen gaat wegduwen.Waar zijn we eigenlijk nog mee bezig? Die technologie zou goedkoper moeten worden... het is niet dat ze dingen nieuwe dingen uitvinden.
En het is geen €400 vs Kickr Move (die ook massively overpriced is tbf) maar vooral dik €1000 vs de 2T die je gewoon niet kan verantwoorden imo. En zoals Ray ook zegt: die motion plates hebben geen waarde van €300. 99,9% van de mensen ligt ook niet wakker van nóg betere accuracy dus voor wie maak je dit product?
En dan weten dat Wahoo zijn high end tech ook véél te duur in de markt zet tbf. €4k voor de Kickr bike 2, €3k voor het 'light' model is ook compleet van de pot gerukt... we gaan stilaan naar een compleet duopoly en we weten allemaal heel goed van Proximus/Telenet dat de consument de grote verliezer is... ik kan al niet wachten op een Zwift/Wahoo merger![]()
Waar zijn we eigenlijk nog mee bezig?
Laat ons ook eerlijk zijn, heb je in principe meer nodig dan een kickr core?100% mee akkoord. Dit is niet echt een beweging die meer mensen gaat aanspreken, eerder eentje die mensen gaat wegduwen.
Ik moet wel zeggen dat de bluetoothconnectie met Zwift echt slecht is. Vandaag werkte door één of andere reden mijn ANT+ niet. Op bluetooth modus werkte ERG heel slecht en ook hartslagmeter viel constant weg. eunv[/MEDIA]
+1. Het probleem voor de industrie van de smarttrainers is dat zelfs de eerste toestellen kwalitatief erg goed waren. Als je een Kickr hebt uit 2017 is er tot op de dag van vandaag eigenlijk geen reden om die te vervangen.Laat ons ook eerlijk zijn, heb je in principe meer nodig dan een kickr core?
Dat is een zeer stille trainer, zeer solide en zeer accuraat.
Ik zou weleens graag weten hoeveel core's wahoo nog verkocht heeft in 2023, ik denk dat het om van te wenen is.
Zou zeggen kruip gewoon op de fiets en probeer het plezier terug te vinden. Belangrijkste is nu uren maken en niet persé meteen gestructureerd trainen. Na een aantal weken kan je dit dan terug beginnen opstarten afhankelijk wat eventuele doelen zijn verder op het jaarBijna 7 maand stilgelegen door een hoop redenen, aangevuld met slecht weer en een gebrek aan motivatie om er terug aan te beginnen. 2024 staat voor de deur dus ‘t wordt tijd om alles af te stoffen en de goede voornemens klaar te maken.
Waar kan ik best beginnen na zo’n lange tijd stil te liggen? Conditie was sowieso al maar oké-ish voor ik stilviel, dus verwacht niet dat er nog iets van overschiet. Basis trainingprogrmma van Zwift goed? Join lijkt me beetje overkill voor mijn situatie.
Sebiet eens meerijden.Die ploeg heeft veel trage groepsritten https://www.zwift.com/eu/events/tag/zzrc
Ik rij ook mee, ik heb nog wat kilometers nodig voor de rapha500.Sebiet eens meerijden.
Wel niet de hele rit denk ik want is ne serieuze vandaag precies (+100km). Na een uurtje of 2 zal ik het wel gezien hebben.
AppleTV weet ik niet.Werkt dat op Android/iOS/AppleTV?