De-grote-PLATFORM-tread

Coinbase pro heeft gratis withdrawal fees met XLM. (memo niet vergeten!)

En normaal gezien meestal de goedkoopste om XLM te kopen. De anderen lopen een klein beetje achter.
Nadeel is wel 0.5% taker fee. En dan nog eens 0.1% maker fee op Binance. Still beats 1.8% VISA fee. Dat wel.


Wat ik mij nu eigenlijk afvraag: top up van crypto.com VISA is gratis, ik krijg 3% cashback op Jade Green level, als ik nu eens op Binance daarmee betaal :thinking: 3% - 1.8% das nog steeds profijt in mijn voordeel. Binnenkort eens testen of Binance als 'merchant' telt.
Ondertussen al geprobeerd?
 
Welk platform gebruiken jullie om geld van en naar de rekening te sturen? Ik heb altijd Coinbase gebruikt maar kan nu zelfs niet meer aanloggen. Blijft hangen bij 'we verifiëren of je geen robot bent'
 
Voor vriendin die in het verleden ooit eens wat geld op bitvavo heeft gestopt, probeer ik een openstaand saldo terug op te nemen , maar dit blijft mislukken. Geen melding oid ...

Ik zie wel meerdere (oude) bankrekeningen gekoppeld. Zou deze willen opruimen maar ik zie nergens waar ik dit moet doen ?
 
Voor vriendin die in het verleden ooit eens wat geld op bitvavo heeft gestopt, probeer ik een openstaand saldo terug op te nemen , maar dit blijft mislukken. Geen melding oid ...

Ik zie wel meerdere (oude) bankrekeningen gekoppeld. Zou deze willen opruimen maar ik zie nergens waar ik dit moet doen ?
Wat bedoel je juist met 'geen melding oid'?
Je kan wel inloggen?
 
Wat bedoel je juist met 'geen melding oid'?
Je kan wel inloggen?
Ik kan inloggen, ik kan het saldo opnemen. Dan verdwijnt het van bitvavo, maar na 2 dagen staat het er terug op als beschikbaar saldo en niet op bankrekening. Zonder dat ik een mail ofzo krijg dat opname niet gelukt is
 
Ik kan inloggen, ik kan het saldo opnemen. Dan verdwijnt het van bitvavo, maar na 2 dagen staat het er terug op als beschikbaar saldo en niet op bankrekening. Zonder dat ik een mail ofzo krijg dat opname niet gelukt is
Mogelijk accepteert haar bank geen geld van Bitvavo omdat het een cryptoplatform is?
 
kbc?
Hmm, hoe valt dat dan op te lossen?
Ben zelf geen klant bij Bitvavo, maar ik vermoed dat je andere rekeningen kan toevoegen. Heeft ze geen rekening bij meerdere banken? Argenta blokkeert bvb. normaal geen cryptobetalingen.

Anders hun klantendienst eens contacteren om te vragen wat er misloopt. Lijkt me nog de eenvoudigste oplossing.
 
Ik heb goede ervaringen met Bitvavo hun klantendienst dus ik zou die even proberen inderdaad. Lijkt erop dat de bank het afwijst. Wel raar dat je geen melding oid krijgt.
 
Zal ik doen :) Ik vind ook geen manier om bankrekeningen los te koppelen, want er staat ook nog een oude rekening gekoppeld ... misschien is dat de reden
 
Terug
Bovenaan