De grote Kickstarter/Gamefound thread

Vroeger dan verwacht volgens de updates op KS, maar vandaag Ankh mogen ontvangen....

Ankh

Jupla weer een gans Kallaxvakje en wa meer weg. En dan zwijg ik nog over de 200 plus painteable elements en minis. Kijk er wel enorm naar uit om het te spelen.

Laatst bewerkt:
Vroeger dan verwacht volgens de updates op KS, maar vandaag Ankh mogen ontvangen....

Ankh

Jupla weer een gans Kallaxvakje en wa meer weg. En dan zwijg ik nog over de 200 plus painteable elements en minis. Kijk er wel enorm naar uit om het te spelen.
Amai paar doosjes! Ben benieuwd hoe het speelt!

Ankh

Nice! Hier nog aan het wachten, nog geen tracking ontvangen

Mijn pile of shame is vandaag weer een beetje groter geworden

iSuNuLIJqcap3PJHbVqN3n1l.jpg

Eigenlijk behoorlijk vlot voor een kickstarter.
Ik denk dat Dark Souls een beetke een fluke was omdat dit hun eerste KS was en er daardoor heel wat is misgelopen.
De Devil May Cry-campaign was ook vrij vlot verlopen en het spel is zonder grote vertraging goed toegekomen bij mij eigenlijk.

Enjoy! Wij hebben ons al ferm geamuseerd in onze eerste twee sessies! Iets minder social interaction maar meer chessy feel.
Geen Pharaoh en Guardians expansion erbij genompen? ;-)

Tenzij er nog meer goden bij zitten (momenteel 12) was dit wel voldoende... Moest ik nog meer Guardians willen kopen ik deze later wel bij :P
Ja hier 1 sessie gespeeld met zen 4. Was wel tof buiten dat de merge mechanic echt wel ... kut was.

Terug
Bovenaan