Timberwinter
Well-known member
Ik zou graag deze backen, maar de shipping cost is zo duur
.
.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
Amai paar doosjes! Ben benieuwd hoe het speelt!Vroeger dan verwacht volgens de updates op KS, maar vandaag Ankh mogen ontvangen....
Ankh
Jupla weer een gans Kallaxvakje en wa meer weg. En dan zwijg ik nog over de 200 plus painteable elements en minis. Kijk er wel enorm naar uit om het te spelen.
Vroeger dan verwacht volgens de updates op KS, maar vandaag Ankh mogen ontvangen....
Ankh
Jupla weer een gans Kallaxvakje en wa meer weg. En dan zwijg ik nog over de 200 plus painteable elements en minis. Kijk er wel enorm naar uit om het te spelen.
Ik vraag mij gewoon af waarom ge daar überhaupt 200 dollar zou willen aan spenderenNee, heb niets met RPG's (nog nooit gespeeld) en al helemaal niets met Avatar.

Voor 20$ heb je al het nodige alIk vraag mij gewoon af waarom ge daar überhaupt 200 dollar zou willen aan spenderen![]()

Voor 20$ heb je al het nodige al![]()

Hij staat nu op Crowdfinder als je graag een beetje minder betaaldOngeveer 10.000 andere zijn het met je oneens atm![]()

Yes, gisteren tracking gekregen, let's goCompany of Heroes zou eindelijk op komst zijn!
NiceMijn pile of shame is vandaag weer een beetje groter geworden
Ik had niet gebacked vanwege de ervaring met Dark Souls, hier is het beter gelopen vermoed ik?Ik denk dat Dark Souls een beetke een fluke was omdat dit hun eerste KS was en er daardoor heel wat is misgelopen.Eigenlijk behoorlijk vlot voor een kickstarter.
Enjoy! Wij hebben ons al ferm geamuseerd in onze eerste twee sessies! Iets minder social interaction maar meer chessy feel.Arrived!![]()
Was dat inclusief een nieuwe Kallax?Mijn pile of shame is vandaag weer een beetje groter geworden
![]()
Enjoy! Wij hebben ons al ferm geamuseerd in onze eerste twee sessies! Iets minder social interaction maar meer chessy feel.
Geen Pharaoh en Guardians expansion erbij genompen? ;-)