Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas, je verdrinkt bijna in de mogelijkheden. Voor de weg is het imo veel gemakkelijker. GP5000 => klaarHet is en blijft een afweging want goed op elk vlak dat bestaat helaas nog niet![]()

Gewoon oprijden en dan nieuwe. Word je sterker vanHelaas, je verdrinkt bijna in de mogelijkheden. Voor de weg is het imo veel gemakkelijker. GP5000 => klaar
Ik voel inderdaad dat die stock banden van de Grizl niet schitterend bollen op verhard terrein maar om daar nu €100 voor weg te knallen voor een nieuwe set bandjes... meh![]()

FTFYGewoon oprijden en dan nieuwe. Rijdt je tijdelijk trager door![]()

Echt hé. Op de mtb heb ik jarenlang allerlei banden geprobeerd en nu begint die miserie op de gravel ook weerHelaas, je verdrinkt bijna in de mogelijkheden.

Dat valt mee toch? Die hebben een sneller loopvlak in het midden. Met wat meer lucht in gaan die best wel vlot bollen op asfalt volgens mij.Die mijne komt met maxxis ramblers. Waarschijnlijk evengrote tractorbanden...![]()
Ik denk het niet. Het is enkel Jantje die de klok slaat in alle verslagen nog geen enkele andere deelnemer is ter sprake gekomen. Het zal zijn avontuur zijn dat ze vertellen en terloops vermelden wie gewonnen heeft verwacht ik.Gaat Sporza nu verslag doen van Unbound? RvG mee met Jantje naar de States.
Ze hebben een klein verslag gemaakt.Ik denk het niet. Het is enkel Jantje die de klok slaat in alle verslagen nog geen enkele andere deelnemer is ter sprake gekomen. Het zal zijn avontuur zijn dat ze vertellen en terloops vermelden wie gewonnen heeft verwacht ik.
) Wat is er volgens Komoot offroad? Is dit 100%-Asfalt percentage? Want dan zit ik aan 69%. 
Die dop is voor tijdens het transportVandaag mijn grizl 5 ontvangen. Morgen of overmorgen eens een testritje mee doen. Nu zat er wel een voor en achterreflector op en ook op de wielen... Dummy casette hing er ook half op... Kwam ook met een set flat pedalen. Doen ze dat standaard bij de grizl? Want bij mijn endurance was geen van bovenstaande het geval.
Net boven de achterderaileur zit er een plastieken dop. Is dit om de derailleur te beschermen? Oogt nogal lomp uhhh RAW.
![]()

Die achterbrug verbinding met het frame ziet er heel cool uit.Zou me niet verbazen dat dit de Grail II wordt.