De grote (flits)boetes thread


Wie van de BG'ers?
Zal niemand van hier zijn, want volgens het artikel kon hij de boete niet betalen.
 
Wie weet...Porsche in beslag nemen of boete betalen... keuze snel gemaakt hoor
Ik vermoed dat het niet of/of is. Waarschijnlijk zijn Dacia in beslag genomen en 100 euro van de nog te betalen boete afgehaald.
Om aan dergelijk bedrag te raken moet je toch ook al in bepaalde milieus zitten, ik vind het vooral vreemd dat er dan niet gewoon een arrestatie volgt.
 
Ik vermoed dat het niet of/of is. Waarschijnlijk zijn Dacia in beslag genomen en 100 euro van de nog te betalen boete afgehaald.
Om aan dergelijk bedrag te raken moet je toch ook al in bepaalde milieus zitten, ik vind het vooral vreemd dat er dan niet gewoon een arrestatie volgt.
Maar 6,2 mil aan allerlei boetes is niet min...
 

Wie van de BG'ers?
Hoe doet ge dat 6,2 miljoen euro aan boetes bij elkaar sparen, dat begrijp ik toch totaal niet.
 
Hoe doet ge dat 6,2 miljoen euro aan boetes bij elkaar sparen, dat begrijp ik toch totaal niet.
“Mogelijk vergissing”

Seffens moet 'm nog 6,2 mio krijgen van de staat :biglaugh:
 
“Mogelijk vergissing”

Seffens moet 'm nog 6,2 mio krijgen van de staat :biglaugh:
Toch geen vergissing :laugh:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/0...st-met-ruim-6-2-miljoen-euro-aan-openstaande/
 
Laatst bewerkt:
Ik vrees dat ik er ook weer aan ga hangen.
Eergisteren op 70-baan als 4e achter iemand die 60 bleef rijden. Op een bepaald moment een strook van enkele 100m waar je mag inhalen, de 3 tussen die slak en ik deden niets dus heb ik even doorgetrokken om er voorbij te geraken. Toen ik net aan de 1e was en rond de 90 reed zag in een geparkeerde zwarte Audi tussen 2 vrachtwagens staan en ik denk dat er iemand in zat.

Het is een gekend stuk waar ze dikwijls staan te flitsen, net om die reden. Enige stukje op 10km waar je kan/mag inhalen. Die baan is over het algemeen breed genoeg om 2x2 rijvakken of 1x1 met afwisselende inhaalmogelijkheden te hebben, maar ze schilderen de helft van de baan liever met witte diagonale strepen. Uiteraard staan ze daar voor de veiligheid en niet omdat het easy €€€ is. Dat weet iedereen.


Ja ik weet het, ik moet maar niet te snel rijden. Maar na een drukke werkdag, op tijd moeten zijn om kinderen van school te halen en gefrustreerd zitten omdat je al 4km gedwongen wordt om 10-20km/h onder de limiet te moeten rijden door een bejaarde oude taart die tegen haar stuur plakt... can you blame me?
 
Nog eens prijs na paar jaar...
Gecorrigeerd 52km/u waar je 50 mag, een 100m waar het 70km/u stuk begint op een vrijdag morgend 6u tussen de bossen 🙈
 

Wie van de BG'ers?
Ik heb een 7-8 jaar geleden nog stage gedaan bij die man.

Lang verhaal kort: Had vroeger een exclusief contract voor F1 reclameborden, dus als ik het goed heb gingen zij bij elke race de borden opnieuw bestickeren etc. Toen gepakt met belastingsfraude en witwassen van +-50 miljoen. Toen ik er stage deed liep deze man er afentoe nog rond met een enkelband, maar zijn zoon en dochter runde het bedrijf destijds.

Hij had al zijn "off-the books" zaken in een schriftje op zijn bureau staan, niet zo off the books dus. Controle gehad en tja.
 
Terug
Bovenaan