Woensdag dan.
De slager is toch dicht de maandag.![]()
Mijne slager is dicht voor renovatie voor een maand en half, das veel erger dan ne maandag

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Woensdag dan.
De slager is toch dicht de maandag.![]()

Tegen dat hij weer open is, is het niet meer te warm. Altijd positief zijn.Mijne slager is dicht voor renovatie voor een maand en half, das veel erger dan ne maandag![]()

Tegen dat hij weer open is, is het niet meer te warm. Altijd positief zijn.
Die van hier is geniaal. Heeft nooit veel keuze, maar altijd wel iets anders, het is altijd kwenie hoe goed en het kost 2x niks. Beste slager ooit.
@straight_six Nee, nie Bora, die serveert kaka.
Bij de supermarkt ga je ook goedkoper uitkomen dan bij onze slager. Maar prijs-kwaliteit is die niet te evenaren imo. Kan zijn dat je gaat en hij die dag enkel rund heeft, of enkel varken, maar de kwaliteit is echt enorm goed, en de prijs is verre van hoog.De mijne ook maar wel niet erg goedkoop, de slager zelf weet wel waar hij mee bezig is dat helpt ook.
@BearPils Ben jij al eens bij die nieuwe slager geweest recht over De Ceder ?
FTFYIberico. Fffuuuuuuu .... Da's lekker.
Presa Iberico. Fffuuuuuuu .... Da's lekker.

Het was blijkbaar een Pluma, geen Presa. Nu gewoon in de pan met olijfolie en SPG, maar op de Q twijfel ik tussen de rooster of toch een skillet met olijfolie.Echt heel lekker
Hoe heb je hem klaar gemaakt?
Ik zag gisteren op Ralph's BBQ dat hij het stukje halveerde om meer korst te hebben, nadeel is dat je dan wel kleinere stukjes hebt.
Gewoon grillen, ikzelf ben fan bij pluma om die gewoon keihard te grillen en liefst zo krokant en snel mogelijk. Imo is dat een van de weinige stukken varken die zeker nog rose mogen zijn.Het was blijkbaar een Pluma, geen Presa. Nu gewoon in de pan met olijfolie en SPG, maar op de Q twijfel ik tussen de rooster of toch een skillet met olijfolie.
De pulled pork en short ribs waren gisteren eigenlijk voldoende.
Zal het volgende keer zodoen. Olijfolie en skillet garandeert ook krokantheid, maar het vuur geeft wel een unieke smaak. Varkenshaas mag zeker ook rose zijn.Gewoon grillen, ikzelf ben fan bij pluma om die gewoon keihard te grillen en liefst zo krokant en snel mogelijk. Imo is dat een van de weinige stukken varken die zeker nog rose mogen zijn.
Vergeet ons niet uit te nodigen.Zal het volgende keer zodoen. Olijfolie en skillet garandeert ook krokantheid, maar het vuur geeft wel een unieke smaak. Varkenshaas mag zeker ook rose zijn.
Nee, ik bestel eigenlijk altijd bij Beef&Steak.De mijne ook maar wel niet erg goedkoop, de slager zelf weet wel waar hij mee bezig is dat helpt ook.
@BearPils Ben jij al eens bij die nieuwe slager geweest recht over De Ceder ?

Over welke slager/locatie spreken we danTegen dat hij weer open is, is het niet meer te warm. Altijd positief zijn.
Die van hier is geniaal. Heeft nooit veel keuze, maar altijd wel iets anders, het is altijd kwenie hoe goed en het kost 2x niks. Beste slager ooit.
@straight_six Nee, nie Bora, die serveert kaka.
Filip uit West-Vleteren.Over welke slager/locatie spreken we dan
Hahaha, sound familiar.Vrouwlief ambetant omdat low & slow de hele dag blokkeert. "Geef uw vrienden gewoon ne sossis en een kipfilet en klaar".
Euh.
Nee?
Short ribs kunnen gelukkig wel twee uurtjes langzaam garen op de BBQ terwijl ik er niet ben. Ik spray die dan wel extra nadien en bij het inpakken is er sowieso extra vocht door het toevoegen van boter en azijn.
Voor de vrouwen en kinderen ist sate en witte worst.

Ik vind saté onmogelijk saai. Maar goed. Een blije vrouw heeft ook zijn meerwaarde.Das hier ook altijd het geval maar zolang ik mijn fancy stukje vlees maar heb is het allemaal goed voor mij![]()
sate met wagyu of iberico vlees?Ik vind saté onmogelijk saai. Maar goed. Een blije vrouw heeft ook zijn meerwaarde.
Die pluma Iberico haal ik alleszins nog wel eens vaker in huis. Wat was me dat zeg.
Da's beter, maar dat steek je toch niet op een saté.sate met wagyu of iberico vlees?