Klinkt als een dubbel experiment!
Zo hard herkenbaar.
Diezelfde die op geen enkele BBQ hun mond kunnen houden over hun dry aged beef of 10 kilo black angus rundsvlees dat in hun diepvries steekt zijn toevallig ook altijd de grote IPA bierkenner met hun kelder, en daarvoor waren ze dan weer de grote gin tonic connaisseur met hun barkast met 10 dure flessen.
Ik heb ooit al eens meegemaakt dat iemand die uitgenodigd was op een kinderfeestje plots uit de koffer van zijn wagen zijn eigen vlees haalde, setje met mopkwast, cognac glazuur en al. En dan was het niet eens lekker maar een uitgedroogd stuk koevlees (waarschijnlijk nog steeds diezelfde black angus koe waarover hij 3 jaar geleden aan het stoefen was). Het is een kinderfeest, doe ff normaal en probeer de show niet te stelen.
Voor mij smaakt ieder stuk gemarineerd vlees uit de colruyt. Wat ik zelf doe, is ofwel om eens nieuws te vinden of nostalgie naar de dalmatische grill gerechten vanop vakantie.
Ik heb ook niet meer nodig dat zo'n simpele ketel van 100-150 euro waarmee ik direct en indirect kan bakken. Al die zatte nonkels met zelfgemetste BBQ festijnen waren altijd leuk.