De grote BBQ thread

Maar als ik het goed begrijp stoppen die terug met aan particulieren te verkopen van zodra de winkels weer allemaal opengaan post-corona?
 
Maar als ik het goed begrijp stoppen die terug met aan particulieren te verkopen van zodra de winkels weer allemaal opengaan post-corona?
Van Zon in beringen was al altijd toegankelijke voor paritculieren met een pasje.
Chili cheese dogs niet super goed gelukt.
Chili saus was beetje te droog :(
Wel goed van smaak dus daar zit het wel goed maar volgens recept moest het 1,5u op 180 graden gaan maar ik vind het te lang voor zo'n hoge temperatuur.
Nu het heeft me goed gesmaakt wel en qua werk was het niks.



Jammer dat Carmans zo ver is voor mij want ik zie veel mooie stukken vlees passeren gekocht daar.
Carmans heeft nu ook een webwinkel. https://atelierfrancois.shop/ mssh een oplossing?
 
Is dit van Carmans zelf? Had het al eens op de FB van Carmans voorbij zien komen. Maar wist niet dat er een link was.
Als je de btw nummer op de site door het kbo haalt dan kom je direct uit op carmans. Dus is dit effectief van carmans. Al begrijp ik niet waarom ze niet duidelijker zijn daarin. Imo heeft carmans toch een serieus goeie naam dus waarom die niet gebruiken.
 
Heb hier ergens gelezen dat je niet in Vanzon Kampenhout etc binnnenkan alleen als je zelfstandige zijt .

Dat is dus niet zo eh mannen .Ik ga daar al jaren en ben geen zelfstandige , je moet gewoon in het bureel een kaart aanvragen en dan kan iedereen binnen hoor en voor vele dingen wel een topwinkel vind ik .
 
We zoeken een BBQ dat op houtskool werkt. Is voor in een tuintje in de stad. Géén tafelmodel, moet altijd buiten kunnen blijven staan (met hoes) en moet kwalitatief zijn. Budget +- 200-300 EUR.

Iemand tips?
 
Iemand al besteld bij Atelier Francois?

Ik heb het hier al verschillende keren gevraagd maar uiteindelijk er niet geraakt om te bestellen. Excuses daarvoor. Maar, again: goeie online shops om rubs te bestellen voor ribben en pulled porc?
 
Iemand al besteld bij Atelier Francois?

Ik heb het hier al verschillende keren gevraagd maar uiteindelijk er niet geraakt om te bestellen. Excuses daarvoor. Maar, again: goeie online shops om rubs te bestellen voor ribben en pulled porc?
Ik bestel altijd bij vuur en rook.

  • Franky's Pork Prank
  • Blues Hog Blues Hog Smokey Mountain Sauce
  • Southern Dutch BBQ Southern Dutch BBQ 'A Touch of Sweet

Dit zijn mijn favorieten daar. Je moet boven de 70 zitten voor gratis vezendkosten dacht ik, dus ik bestel altijd briketten of houtskool mee en hout chunks.
 
We zoeken een BBQ dat op houtskool werkt. Is voor in een tuintje in de stad. Géén tafelmodel, moet altijd buiten kunnen blijven staan (met hoes) en moet kwalitatief zijn. Budget +- 200-300 EUR.

Iemand tips?
Denk niet dat je beter gaat vinden dan een Weber dan.

199€

299€
Koop dan die tweede maar, daar kan je alles mee doen en daar zit een deftige aspan op!
Bij die eerste kan het as alle kanten op waaien en is de ventilatie ook wat lastiger te regelen.
Voor de Weber bestaan er ook wel goede hoezen (met verluchting), bespaar daar niet te veel op!

Iemand al besteld bij Atelier Francois?

Ik heb het hier al verschillende keren gevraagd maar uiteindelijk er niet geraakt om te bestellen. Excuses daarvoor. Maar, again: goeie online shops om rubs te bestellen voor ribben en pulled porc?
De beste rubs maak je zelf!
Je kan online aparte bussen kruiden kopen en zelf mengen (rubs blijven lang goed als je die in een goede pot steekt).
Dit is bijvoorbeeld een leuke webshop: https://www.vanbeekumspecerijen.nl/ (verkopen ook voorgemaakte rubs trouwens)
 
De beste rubs maak je zelf!
Je kan online aparte bussen kruiden kopen en zelf mengen (rubs blijven lang goed als je die in een goede pot steekt).
Dit is bijvoorbeeld een leuke webshop: https://www.vanbeekumspecerijen.nl/ (verkopen ook voorgemaakte rubs trouwens)
Ik heb ze tot nu toe altijd zelf gemaakt. Veel werk is het niet. Maar ik wil eens een voorgemaakte rub proberen om te kijken of dat beter is dan die dat ik zelf maakt. Als dat zo zou zijn, dan spaar ik toch weer wat tijd uit.

In before: ja, ge moet daar uw tijd voor pakken en van genieten, dat deed ik ook. Maar met 2 kleine snotters die rondlopen is het soms eens leuk om op zo'n zaken wat tijd te besparen.
 
Ik heb ze tot nu toe altijd zelf gemaakt. Veel werk is het niet. Maar ik wil eens een voorgemaakte rub proberen om te kijken of dat beter is dan die dat ik zelf maakt. Als dat zo zou zijn, dan spaar ik toch weer wat tijd uit.

In before: ja, ge moet daar uw tijd voor pakken en van genieten, dat deed ik ook. Maar met 2 kleine snotters die rondlopen is het soms eens leuk om op zo'n zaken wat tijd te besparen.
Ik heb hier ook een hoop voorgemaakte rubs staan hoor...
Die van Saus Guru vind ik wel goed!
Deze is op wings gebruikt: https://www.saus.guru/raspberry-rub.html :drool:
 
Ik heb ze tot nu toe altijd zelf gemaakt. Veel werk is het niet. Maar ik wil eens een voorgemaakte rub proberen om te kijken of dat beter is dan die dat ik zelf maakt. Als dat zo zou zijn, dan spaar ik toch weer wat tijd uit.

In before: ja, ge moet daar uw tijd voor pakken en van genieten, dat deed ik ook. Maar met 2 kleine snotters die rondlopen is het soms eens leuk om op zo'n zaken wat tijd te besparen.
Ik zou zeggen: als de snotters slapen, maar dan zal Mrs.Anderson wel klaarstaan om je een takenlijst te geven om te helpen in het huishouden. :p
 
Ik heb ze tot nu toe altijd zelf gemaakt. Veel werk is het niet. Maar ik wil eens een voorgemaakte rub proberen om te kijken of dat beter is dan die dat ik zelf maakt. Als dat zo zou zijn, dan spaar ik toch weer wat tijd uit.

In before: ja, ge moet daar uw tijd voor pakken en van genieten, dat deed ik ook. Maar met 2 kleine snotters die rondlopen is het soms eens leuk om op zo'n zaken wat tijd te besparen.

Ik zou voor kleine snotters richting pulled pork rub gaan.
Je gaat zien dat na een paar uur de smaak verbetert.
Nu hoe lang je moet op de BBQ hangt af van gewicht.


@BearPils merci voor de link, lijkt me goed om eens een voorraad in te slaan.
 
Terug
Bovenaan