Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Squier FSR Classic Vibe 70s Jaguar Gold Sparkle
over de release date vind ik ook nog niets terug.
Ik vermoed dat de gouden versie een pak duurder is omdat het een 'FSR' betreft (Factory Special Run indien ik mij niet vergis),Netjes! 500 euro al voor een Classic Vibe, die prijzen gaan ook stevig de hoogte in.
2 Decennia geleden gemaakt door een luthier die niet onbekend was in het wereldje van de Vlaamse artiesten.En wat voor strat is het dan precies?
Nice ! Nog een bassist (en @Mr.Fingers ook, zag ik) dus. Ikzelf ben er ook eentje maar gewoon thuis. In een band spelen is momenteel niks voor mij, heb daar ook te veel anxiety voor. Ik ben weer begonnen met bassen in november 2023 en mijn ondertussen in januari een Vintera 60s Mustang gekocht, wel blij mee. Qua pedalboard ook wat dingen bij gekocht: een tweedehands Boss NS2, een splinternieuwe Sansamp Bass Driver DI, MXR Bass Compressor en een EHX Nano Big Muff. Dus ik heb eigenlijk zowat alle 'cruciale' effectpedalen, met de Nano Big Muff als extraatje.Jupla. Nieuwe band gezocht na jaren non-actief. Terug aan het bassen. Pedalboard uitkuisen, wat gerief eruit, nieuw gerief erin. Heb er zin in![]()
Ik speel op een Stingray. Momenteel is de keten: (tuner) --> EHX Bass Big Muff Pi --> Volume (Boss FV-50H) --> Darkglass Microtubes B3K --> Strymon El Capistan --> Boss RV-3Nice ! Nog een bassist (en @Mr.Fingers ook, zag ik) dus. Ikzelf ben er ook eentje maar gewoon thuis. In een band spelen is momenteel niks voor mij, heb daar ook te veel anxiety voor. Ik ben weer begonnen met bassen in november 2023 en mijn ondertussen in januari een Vintera 60s Mustang gekocht, wel blij mee. Qua pedalboard ook wat dingen bij gekocht: een tweedehands Boss NS2, een splinternieuwe Sansamp Bass Driver DI, MXR Bass Compressor en een EHX Nano Big Muff. Dus ik heb eigenlijk zowat alle 'cruciale' effectpedalen, met de Nano Big Muff als extraatje.
Wat zat er allemaal op uw pedalboard en wat komt er bij ?
wat een sound. Dit is dé overdrive die ik altijd heb gemist. De Scrambler is niks in vergelijking met dit. Heerlijk wat daaruit komt. Heb hard getwijfeld over de Sansamp trouwens, maar heel blij met mijn keuze. Perfecte 'always on' die gewoon deel uitmaakt van de sound, nu ik wat zwaarder ga spelen.
Yup, en er was ook een explorer en flying V in die Voodoo reeks. Ik heb het niet voor flying V's maar als ik op een dag de explorer tegenkom, weet ik niet of ik ga kunnen weerstaanDie SG is wel heel bijzonder zeg, nooit geweten dat die Voodoo serie heeft bestaan.

Op mijn telecaster van 2012 hebben ze iets meer gedaan dan alleen de nerven rood gekleurdHeb altijd al een zwak gehad voor swamp ash, vooral als ze de nerven rood kleuren. Heb dan ook bijna 20 jaar geleden al de Gibson Voodoo Les Paul gekocht, en iets later ook de SG:
![]()
② Squier FSR Jaguar Classic vibe 70s Gold Sparkle — Snaarinstrumenten | Gitaren | Elektrisch — 2dehands
Nieuwe FSR Squier Classic vibe 70s Jaguar in de hele mooie kleur gold sparkle. Met matching headstock. Ik kan toch niet wennen aan de korte scalelink.2dehands.be