Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die hebben tegenwoordig toch al wel een gouden randje.Zijn de sauskes van de friturist niet goed?

Zo’n potje saus van 10 ml voor de helft van wat je in de winkel voor een ganse pot betaalt? Nee dank je, ik sponsor de friturist al met een wachtpintje en de veel te dure vlezekes.Zijn de sauskes van de friturist niet goed?
Ziet er heel lekker uit, maar zo klein.... Een kabouterfrietje van mijn frituur is nog dubbel zo groot als dit.

Volgende week met 2 frieten halen. De grote verzoening in de frituur, het leven kan mooi zijn.Gisterenavond laat thuis, die van ons en de gasten hadden al gegeten dus ik rap naar frituur op mijn eentje en boel daar opgesmikkeld.
Daarnet die van ons: ik wil nu ook wel friet.
Ik ben nog efkes aan het werk dus ga gerust.
Dus mijn madam naar het frituur met de 2 gasten.
Plottwist: nu denkt die van het frituur dat we uit elkaar zijn![]()
Of gewoon keihard beginnen muilen/batsen in de frituur. De friturist staat dan vol verbazing met opengesperde mond en schepnet in één hand te gapen vol verbazing.Volgende week met 2 frieten halen. De grote verzoening in de frituur, het leven kan mooi zijn.
Is die crunchy mexicano zoveel beter dan de gewone?
3 van de 4 vernoemde Antwerpse frituren trekken alleszins op niet veel.In De Morgen (plusartikel) een lijstje van frituren uit gans Vlaanderen: https://www.demorgen.be/beter-leven/de-35-beste-frituren-in-vlaanderen-en-brussel~bbee7b50/.
In de week ook getwijfeld om die te nemen, maar ziet er me eigenlijk toch niet zo smakelijk uit...Is die crunchy mexicano zoveel beter dan de gewone?