De frituur

Een of andere held die er een missie van heeft gemaakt om alle -of zoveel mogelijk- frituren in Vlaanderen te bezoeken. :bow:
Eens leuk om rond te kijken en in tranen uit te barsten als je de pré-coronaprijzen in sommige besprekingen ziet.

Een of andere held die er een missie van heeft gemaakt om alle -of zoveel mogelijk- frituren in Vlaanderen te bezoeken. :bow:
Eens leuk om rond te kijken en in tranen uit te barsten als je de pré-coronaprijzen in sommige besprekingen ziet.

Ik heb eens 2 frituren doorgestuurd en die heeft hij dan een heel hoge schore gegeven 😎
Staan in de lijst van de beste top 5 dacht ik zelfs

Jaja jongens, het is weer vrijdag. Vele Vlaamse gezinnen steken vanavond weer een ´frutje´ naar binnen. Er gaat toch niets boven een pak verse frieten, bij voorkeur nog vers gesneden door de friturist zelf. Wat bestellen jullie altijd bij de frituur?
Bestaat dat, een friturist die zijn frieten vers snijd?

Jaja jongens, het is weer vrijdag. Vele Vlaamse gezinnen steken vanavond weer een ´frutje´ naar binnen. Er gaat toch niets boven een pak verse frieten, bij voorkeur nog vers gesneden door de friturist zelf. Wat bestellen jullie altijd bij de frituur?
Bestaat dat, een friturist die zijn frieten vers snijd?

Ben uit nieuwsgierigheid eens even gaan kijken... vertrouwen in score systeem is meteen al 0,0.

Er staat 1 frituur in uit de buurt (in Hansbeke) en dat krijgt 18,5/20 en 5/5 voor de frieten. We hebben 1 keer frieten gegeten van daar... zonder overdrijven slechste frieten die ik ooit gegeten heb, ik ga nog liever naar de Lunch Garden. :eviltongue:

EDIT: ik zie wel dat de review uit 2017 is... misschien andere eigenaars toen :unsure:

Ben uit nieuwsgierigheid eens even gaan kijken... vertrouwen in score systeem is meteen al 0,0.

Er staat 1 frituur in uit de buurt (in Hansbeke) en dat krijgt 18,5/20 en 5/5 voor de frieten. We hebben 1 keer frieten gegeten van daar... zonder overdrijven slechste frieten die ik ooit gegeten heb, ik ga nog liever naar de Lunch Garden. :eviltongue:

EDIT: ik zie wel dat de review uit 2017 is... misschien andere eigenaars toen :unsure:
ook in 2025 waren dat nog altijd verschrikkelijke frieten. Vreemd genoeg zijn er veel locals die daar gaan, maar die zijn verblind door het gezellige interieur. Ik heb liever een witte barak met goeie frites dan zo'n spel

EDIT: ahja, ik heb je verkeerd geïnterpreteerd :D Het is nog steeds dezelfde eigenaar dacht ik, maar hij zit in een rolstoel en schakelt al jaren studenten in om in de frituur te staan

9 dagen in 't buitenland gezeten. Ik kreeg zondagavond een berichtje van mijne frituurbaas: 'Hey, ik mis uw Andersonneke. Niet voor de frietjes, maar voor de leuke babbels de zondagavond'.

🥲

Lang geleden dat ik in dit topic gepasseerd ben, maar ik heb zeker nog frieten gegeten, deze dinsdag zelfs.

Frieten
Stoofvleessaus
Huisgemaakte tartaar
Satékruiden
Berehap
Koude boulet
En nog wat chixfingers en een stuk viandel

:drool:

Ik wou juist zeggen kijk eens naar de datum.

Want een van de frituren die ik had aangeraden was vroeger steengoed maar sinds een paar jaar nieuwe eigenaars en de kwaliteit is serieus naar beneden gegaan.

Terug
Bovenaan