De frituur

En ketchup? Want dat zijn uiteindelijk ook tomaten met wat extra's bij :p
Ja mannekes, wat een argument weer. In mayonaise zit ook 70% olie, gaat ge nu volgende keer olie als saus vragen?

Gaat dat hier over mijn Andersonneke? GE KENT ER NIETS VAN!

Kruipt maar op uwe loopband gij!
Liever morbide obees dan tomatten op mijne frut, laat dat duidelijk zijn. Waarschijnlijk te beschaamd om dat in't frituur zelf te vragen en dan als ne psychopaat die tomatten aan het snijden terwijl uw frieten koud worden.

Ja mannekes, wat een argument weer. In mayonaise zit ook 70% olie, gaat ge nu volgende keer olie als saus vragen?

Liever morbide obees dan tomatten op mijne frut, laat dat duidelijk zijn. Waarschijnlijk te beschaamd om dat in't frituur zelf te vragen en dan als ne psychopaat die tomatten aan het snijden terwijl uw frieten koud worden.

Truffelolie op frieten is niet slecht. Zeker niet voor elke keer maar het is eens iets anders :devilish:

Al even geleden dat ik hier gepasseerd ben wegens desastreuse gewichtstoename dus even de riem erop en uitzweten.

Maar zie ik godverdomme hier ene die tomatten op zijn frieten smijt :rofl::rofl::rofl::rofl:Die moesten ze godverdomme deporteren. Totaal onaanvaardbaar.
Idd, dat is zo haute cuisine proberen maken met een portie friet.
Het enige juiste kleurenpalet is dat zoals hierboven! @poeperman weet hoe het moet!!!

Beschaamd?! Den eersten die mij erover durft aan te spreken in mijn frituur krijgt direct nen patat op zijn tomatte. Op uwe hometrainer gij!

Idd, dat is zo haute cuisine proberen maken met een portie friet.
Het enige juiste kleurenpalet is dat zoals hierboven! @poeperman weet hoe het moet!!!
Dikke zever. Het gaat hier helemaal niet om haute cuisine proberen te maken. Het gaat hier om smaken proberen samen te stellen zodat IK het lekker vind. En voor sommigen is dat blijkbaar te complex om te begrijpen als 't nekeer wat anders is dan een frikandel met frieten.

DIKKE ZEVER VALERIE

Ik heb er eens achter gevraagd, maar in mijn frituur is het Andersonneke helaas nog niet doorgebroken :(
FTFY copain.

Ik werk eraan! Vorige zondag de vlezekes wat verandert en de groenten vervangen door kaas. Maar door hierboven kan ik niet anders dan die tomatten er terug bij te gooien.

Beschaamd?! Den eersten die mij erover durft aan te spreken in mijn frituur krijgt direct nen patat op zijn tomatte. Op uwe hometrainer gij!
Ik ben hier zo openhartig over mijn strijd met de kilo's om dan afgemaakt te worden door een vrouw die tomaten op haar friet neemt.
Ik ga even herbronnen want voor mij is dit persoonlijk een online dieptepunt.

Dikke zever. Het gaat hier helemaal niet om haute cuisine proberen te maken. Het gaat hier om smaken proberen samen te stellen zodat IK het lekker vind. En voor sommigen is dat blijkbaar te complex om te begrijpen als 't nekeer wat anders is dan een frikandel met frieten.

DIKKE ZEVER VALERIE

FTFY copain.

Ik werk eraan! Vorige zondag de vlezekes wat verandert en de groenten vervangen door kaas. Maar door hierboven kan ik niet anders dan die tomatten er terug bij te gooien.

Ik zou eigenlijk geen te waterachtige dingen op mijn frieten leggen zoals tomaat en paprika. Zeker als je dat nog moet meepakken naar huis? :barf:

En kaas? Gaat enkel beetje smelten als je iets daarna warms overgiet zoals de stoverijsaus. Begint dan wel op poutine te trekken :p.

Een bosuitje zou nog gaan of pepers. Maar iets pikants steken bij je stoverijsaus, dat lijkt mij ook niet echt te passen.

Ik ben hier zo openhartig over mijn strijd met de kilo's om dan afgemaakt te worden door een vrouw die tomaten op haar friet neemt.
Ik ga even herbronnen want voor mij is dit persoonlijk een online dieptepunt.
Je hebt gelijk. Iemand die zijn weg naar de ultieme creatie hier openlijk deelt met allerhande foto's zo de grond in boren in plaats van wat constructieve kritiek te geven, ik zou ook herbronnen.

Ik zou eigenlijk geen te waterachtige dingen op mijn frieten leggen zoals tomaat en paprika. Zeker als je dat nog moet meepakken naar huis? :barf:

En kaas? Gaat enkel beetje smelten als je iets daarna warms overgiet zoals de stoverijsaus. Begint dan wel op poutine te trekken :p.

Een bosuitje zou nog gaan of pepers. Maar iets pikants steken bij je stoverijsaus, dat lijkt mij ook niet echt te passen.
Ik zou, ik zou, dat lijkt mij, ik denk,... DOEN godverdomme.

Nog nooit poutine gegeten, dat is Canadees zeker? Ooit gezien in een programma met Anthony Bourdain en dat zag er zoooo lekker uit!

Schande wat ik hier allemaal lees... Dit hoort hier niet in dit topic. Zelfs niet in zwam!

Edit: Gvd, de gedachte alleen al. :sick:🤢🤮

Laatst bewerkt:
“Toch niet opnieuw Poeperman die een foto post?!”

Toch wel. Allemaal een grote muile, maar als het op frequentie aankomt kroon ik mijzelf als undisputed champion. All hail the Poeperking.

Bites & More

Groot + stvlsss + samoerai
Bicky Rib (helaas in een rond broodje)
Cola

Topfrieten daar, miljaar.
Ik had geen honger dus met moeite opgekregen maar ‘t is gelukt.

3 keer op 8 dagen. Vroeger de maatstaf bij poeperman, nu toch eerder de uitzondering

8AB6BF83-274D-4655-A53E-D4B88D1D7CD3.jpeg

Laatst bewerkt:
Zéér goed, ooit eens gegeten in Toronto, maar moet ge wel een stevig darmstelsel voor hebben wilt ge de rest van de avond niet gehurkt moeten doorbrengen.
I'll take it!

Schande wat ik hier allemaal lees... Dit hoort hier niet in dit topic. Zelfs niet in zwam!

Edit: Gvd, de gedachte alleen al. :sick:🤢🤮
Al gooi je een blok boter in chapelure het vet in. ALLES KAN EN MAG IN DE FRITUUR.

Diversiteit in de frituur was nog nooit zo groot. Ik zie mensen frieten uit borden eten, tomaten op hun frieten kletsen, stoofvleessaus en warme pepersaus door elkaar mengen, mini loempia's bestellen. Ik heb al frieten met ballen en krieken zien passeren. En voor de mensen met verzuurde, verbitterde reacties hebben ze nu ook een snack in de vorm van een lul.

Verdraagzaamheid in deze dagen zou welkom zijn Kinkyton.

“Toch niet opnieuw Poeperman die een foto post?!”
:laugh: iere vint, Pman zevert nie wi. All hail the king! De man die zichzelf in absolute topvorm houdt om te kunnen eten. Wat een held.

Terug
Bovenaan