De frituur

Mottige belichting maar heerlijk feestmaal:

1764412139519.jpeg

Geen tijd, geen tijd, maar ik was vlakbij Bites 'n More in Melle (Hat tip @poeperman), dus toch eens uitproberen:
- groot pak
- potje joppiesaus
- mini loempia's
- veggie kipkorn
- rode bietenburger

Twee keer knipperen met de ogen en het was op. Straks deel 2.

Bijlagen

• IMG_20251203_182944_184.jpg
    IMG_20251203_182944_184.jpg
    2,2 MB · Weergaven: 26
MANNE IK ZIE HIER ZOVEEL BORDEN WAT GEBEURDTDT ER?!?!?

JUDAS 4.20: Gij zult uwer heiligen frit niet op den kouden taloor der porselein neder leggen anders zal uwer heiligen frit afkoelen samen met der mannelijkheid.

JULEKEN 25:17: gij zult uwer heiligen frit op den voorverwarmde taloor te rusten leggen en den mannelijkheid synchroon warm houden
JIPSER 13.12: Als gij veroordeeld zijt ter gebruiken van enen bordenverwarmer geeft dit enen groten kans dat gij, zondaar, onder den sloef ligt van denen vrouwmens die dezer aankoop heeft gedaan. Voor enen volmaakt leven zult gij uwer frit eten van enen vettige papier of het hellevuur wacht.

JIPSER 13.12: Als gij veroordeeld zijt ter gebruiken van enen bordenverwarmer geeft dit enen groten kans dat gij, zondaar, onder den sloef ligt van denen vrouwmens die dezer aankoop heeft gedaan. Voor enen volmaakt leven zult gij uwer frit eten van enen vettige papier of het hellevuur wacht.
JULEKEN 25.17 gij zult den taloor voorverwarmen met den bbq en den eigenlijke bordenverwarmer verwijzen naar het park des containers

De Sint is zondagavond langsgeweest in de frituur met wachtpintjes! Keb er 3 gedronken en heb mij dan een Andersonneke besteld. Nadat mijn creatie de laatste 2 weken werd gedeeld op sociale media is er meer en meer vraag naar. Ik word voortaan ontvangen als een lokale held in de frituur.

On the side een Bicky cheese genomen.

Voor m'n vrouw bestelde ik o.a. een lookworst, ingesneden over de volledige lengte en daarna dwars om de 2-3 mm een insnede. Heerlijk.

Het Andersonneke ziet er op vandaag als volgt uit:
Veel frieten, stoofvleessaus, satékruiden, oranje BBQ saus, een spicy viandel in stukken, een spicy mergueze in stukken en heel den boel afgetopt met verse fijngesneden groenten om er een frisse toets aan te geven.

Toch ben ik nog niet helemaal tevreden en blijf ik experimenteren. Volgende week vervang ik de mergueze door een belcrunch en gooi ik de groenten er af en vervang deze door 2 lappen kaas die normaal op een bicky wordt gelegd. De variant met pepersaus is ook wel heel lekker.

Foto's:

één van de wachtpinten

het Andersonneke + doorspoelpint

PEACE OUT BITCHES

Edit: just, gedroogde uitjes zitten er ook tussen.

De Sint is zondagavond langsgeweest in de frituur met wachtpintjes! Keb er 3 gedronken en heb mij dan een Andersonneke besteld. Nadat mijn creatie de laatste 2 weken werd gedeeld op sociale media is er meer en meer vraag naar. Ik word voortaan ontvangen als een lokale held in de frituur.

Voor m'n vrouw bestelde ik o.a. een lookworst, ingesneden over de volledige lengte en daarna dwars om de 2-3 mm een insnede. Heerlijk.

Veel frieten, stoofvleessaus, satékruiden, oranje BBQ saus, een spicy viandel in stukken, een spicy mergueze in stukken en heel den boel afgetopt met verse fijngesneden groenten om er een frisse toets aan te geven.

Toch ben ik nog niet helemaal tevreden en blijf ik experimenteren. Volgende week vervang ik de mergueze door een belcrunch en gooi ik de groenten er af en vervang deze door 2 lappen kaas die normaal op een bicky wordt gelegd. De variant met pepersaus is ook wel heel lekker.

Foto's:

één van de wachtpinten

PEACE OUT BITCHES

Ik voel een frietmeeting aankomen in jouw frituur 😎

Ziet er wel goed uit :thumb:

Foto's:

één van de wachtpinten

PEACE OUT BITCHES

En dan zou men durven zeggen dat een frituur niet gezond is. Dit is de manier om uw kinderen groentjes te leren eten!

Terug
Bovenaan