Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
6/10Ben jij een echte frietkenner? Test je kennis in onze frietjesquiz
https://www.hln.be/binnenland/ben-j...test-je-kennis-in-onze-frietjesquiz~a47bb4f2/

Weet je welk type vet ze gebruiken?Bekijk bijlage 45619
Na een midweek Poznan en een feestweekend in Berlijn gisteren nog eens naar Bites&More in Melle.
Damn dat zijn topfrieten

8/10 verbazend genoeg, toch wat gegokt.Ben jij een echte frietkenner? Test je kennis in onze frietjesquiz
https://www.hln.be/binnenland/ben-j...test-je-kennis-in-onze-frietjesquiz~a47bb4f2/
Weinig he.8/10 verbazend genoeg, toch wat gegokt.
Deze snap ik wel niet:
Vraag 7 van 10
Raad eens welk land de meeste frietjes per persoon verorbert? België, duh! Hoeveel eten we per persoon gemiddeld per jaar - en dat uitgedrukt in bakjes friet?
antwoord was 240.
Hoe kan je nu 240 bakjes per persoon per jaar eten.
Die quiz klopt van geen kanten... staat daar zo' boulet met krieken bij: ik zeg rotzooi en da zou gezegd niet juist zijn8/10 verbazend genoeg, toch wat gegokt.
Deze snap ik wel niet:
Vraag 7 van 10
Raad eens welk land de meeste frietjes per persoon verorbert? België, duh! Hoeveel eten we per persoon gemiddeld per jaar - en dat uitgedrukt in bakjes friet?
antwoord was 240.
Hoe kan je nu 240 bakjes per persoon per jaar eten.

Daarnet op den bots naar de frituur gereden, bestelde er voor mij ene "een julientje maar met wat minder frieten en wa meer stoofvleessaus".
Ik heb die madam van het frituur nog nooit zo raar zien kijken: "wacht, dus ge wilt eigenlijk platte brij???"
Klant: "ja das voor mijn vrouw, da zijn wa minder koolhydraten..."
Ik dacht echt: zijt ies ne echte vent gvd! Als u vrouw dat soort onnozelheid wil, dat ze zich dan zelf onsterfelijk belachelijk komt maken...![]()
![]()

En een pintjeAls je gewoon frieten eet met stoofvlees(saus) (en zonder mayo oid) met een satéke valt dat eigenlijk best wel mee qua macro's.
Niet voor elke dag, maar een paar keer per week in een evenwichtig dieet kan dat prima.
Het probleem is dat je daar tóch een bicky en mayo bij neemt hé![]()

Zonder mayo... waarom ineens ook niet met de airfryer?Als je gewoon frieten eet met stoofvlees(saus) (en zonder mayo oid) met een satéke valt dat eigenlijk best wel mee qua macro's.
Niet voor elke dag, maar een paar keer per week in een evenwichtig dieet kan dat prima.
Het probleem is dat je daar tóch een bicky en mayo bij neemt hé![]()

En een pintje![]()
.Als ge 3 keer per week naar de frituur gaat begint dat wel te tellen.Wie de fuck kijkt de voedingswaarden na als hij frieten gaat halen?