Ne stuk in mijn kluutte gezopen hier à la maison, van ne ganse dag niks gefret, voici ma Commande officielle du Befferke – mission frite nationale

Salut kletskopfriturist de mes couilles
C’est moi, Befferke de Vilvorde, le seul, l’unique, le mec qui mange plus vite dan zijn schaduw.
Kheb ne faim de monstre, une faim de friterie entière.
Pakt ave bic gij se jamenkluutte, parce que ça va chauffer janet.
Ik wil :
Twie currieweuste spéciales, met evenveel saas dan hetgeen ik dagelijks op u dochter en vra hun gezichten blaf.
Cervela xxl, moitié ketchup, moitié “surprise du chef” (si c’est encore vivant, j’m’en fous).
2 boulets sauce lapin, pas de lapin dedans, juste la sauce, hein.
1 berenpoot, panés, croustillants, indien nie genoeg croustillant -> oep a bakkes
Ne kalkoenstick
Familiepak, taille “parking de Woluwe”.
Alles doordrenkt in mayonaise ket, parce que je me soigne à la belge.
Samurai mag oek, pour tuer mes papilles.
Une bassine d’andalouse, om te smeren en af te likken van de t*^p#*s van a andere dochter
Une salade… non, je rigole, kzen nog nie helemaal zot fieu
Et mets aussi :
De nodige pinten, pour compenser mes péchés. Geen maes merci want das veu janetten en klein kadeekes, om die reden ook geen serviette, kveeg mijn smoel af op de vest van dane melkmuil hier ne tafel verderop die zonet ne kipknots en ne loempia heeft besteld. NE LOEMPIA FRET GE BIJ DE CHINEES ZIVEREIR!!
Als ge schrik hebt (want kweet da ge ne laffe schijter bent) dat het niet in de tas past, gooi dan gewoon alles in ne rolkoffer ie, dan regel ik het wel.
Ik kom rond 20.00 uur de commande ophalen
Vettige bezekes,
Befferke de Bruxelles
Chef de la Fédération Nationale des Bouffeurs des frites Compulsifs
Ambassadeur du gras au Parlement Européen