Muscleduck
Well-known member
Amai dat viel mij ook op, da's echt extreem duur imo.14.30 voor een Rombautje is wel crimineel haha
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amai dat viel mij ook op, da's echt extreem duur imo.14.30 voor een Rombautje is wel crimineel haha
Misschien krijg je korting als je wijst op zijn spellingsfout. Klassiekers namelijk.
23 euro voor dat? Gelukkig krijg je er een snoepje bij.Bekijk bijlage 44249
Klein rombautje dan nog. Wel, dixit de frituur een middel, maar erg veel was het niet.
Wel superlekker daar, in de Botermarkt in Gent
MmmmmDie frieten zien er wel echt topklasse uit. Allemaal goede grote stengels, geen kleine brokjes.

Ik kan met zo'n foto alleen maar watertanden achter m'n computerpeeceescherm...
't Is toch stoofvlees en geen stoofvleessaus?9,20 voor saas![]()
Nog altijd pokkeduur.'t Is toch stoofvlees en geen stoofvleessaus?
Ah niet goed gezien sorry.'t Is toch stoofvlees en geen stoofvleessaus?
Ik ging zeggen, Er is geen frietkot op de Botermarkt maar je bedoelt die in Ledeberg? 14euro voor een rombautje vind ik stevig. Zelfs voor Gent. Centrum Gent is dat pakweg 10 à 11 euro.Bekijk bijlage 44249
Klein rombautje dan nog. Wel, dixit de frituur een middel, maar erg veel was het niet.
Wel superlekker daar, in de Botermarkt in Gent
Dat is inderdaad Ledeberg. Ik vind die consistent goed, maar de prijzen zijn inderdaad stevig. De andere Gentse frituren die ik de moeite waard vind, zoals Chasse Patat en De Frietketel, rekenen ook wel door. Laatste keer Chasse Patat met het hele gezin was het 47 EUR voor een vrij bescheiden bestelling (2 pakken friet, saus, 2 burgers en 2 kaaskroketten).Ik ging zeggen, Er is geen frietkot op de Botermarkt maar je bedoelt die in Ledeberg?
Dat is inderdaad Ledeberg. Ik vind die consistent goed, maar de prijzen zijn inderdaad stevig. De andere Gentse frituren die ik de moeite waard vind, zoals Chasse Patat en De Frietketel, rekenen ook wel door.
.