De frituur

Nu zijn er veel etenswaren op deze wereld waarbij ik zilveruitjes eet (& idd enkel die van DL want de rest is braakwaardig zoet), maar in combinatie met een frituurmaaltijd?
Ik begin er zelfs niet aan.

Die van ons eet er zelfs komkommer bij!

Buitengezwierd en Tinder geïnstalleerd, niet met mij!

Morgen frieten, ik kijk er al naar uit :drool:, ik denk dat ik ga voor: frietjes, stoofvleessaus, roze saus, G'ackie in een zwembad van BBQ-saus en een berehap.

En een wachtpintje :oi22:.

Manne. ZEER VEEL GEKIBBEL de laatste pagina’s. Godverrrrrrrdomme toch.
Tijd om een frietkoning aan te stellen adhv een frietcontest. Of ist door de afwezigheid van den @Beffer dat iedereen hier beetje geprikkeld rondloopt?????

Ksnap eigenlijk al die drama over groenten met frieten eigenlijk niet zo goed want de maaltijd der goden, ne kapsalon, is ook... met groenten?

Het voordeel: de frieten van Tartaar worden gebakken in palmolie. “Dat ligt minder zwaar op de maag dan ossenvet en het zorgt ervoor dat iedereen, ook vegans, kunnen deelnemen”, zegt Alegbe.

:sick:
Dat is toch enkel mogelijk in Gent. Fucking hipsters, dat ze nog wat kerstbomen gaan vreten daar! Kunnen we geen zwarte lijst maken met zo'n kut frituren. De mensheid zou ons dankbaar zijn.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan