Agony
Well-known member
Ik had er gisteren ene (bicky rib) gegeten in de Bosrand en viel me echt op.De ripoff Mexicano van de Aldi is pikanter dan de echte versie. Waarschijnlijk heeft @Muscleduck zijn friturust zo'n versie in huis...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had er gisteren ene (bicky rib) gegeten in de Bosrand en viel me echt op.De ripoff Mexicano van de Aldi is pikanter dan de echte versie. Waarschijnlijk heeft @Muscleduck zijn friturust zo'n versie in huis...
Waar ga je eentje halen? Als je de authentieke wilt moet je naar 't Satéke in Mariakerke bij PeterIk ga op weekend naar Gent. Dat wordt mijn eerste JulientjeDe Kempenboer on tour!

Had het al opgezocht, maar we zitten echt in de oude binnenstad, dus Mariakerke ligt helaas wat uit de richting danWaar ga je eentje halen? Als je de authentieke wilt moet je naar 't Satéke in Mariakerke bij Peter![]()

Als je toevallig door deelgemeente Bissegem moet passeren zou ik zeker eens passeren aan frituur Davy. Staat bekend om z'n puntzakken en is al enkele keren verkozen geweest tot beste frituur van West-Vlaanderen als ik mij niet vergis. Je kan er wel niet ter plaatse eten.Beste frituur regio Kortrijk?
Stefano's in de Overpoort. Dan proef je ook de cultuur waar het is ontstaan.Had het al opgezocht, maar we zitten echt in de oude binnenstad, dus Mariakerke ligt helaas wat uit de richting dan
Geen idee voor de rest, suggesties zijn altijd welkom.
Geen foto Juleke?Vandaag na enige tijd nog eens het krokantste goud gaan halen. En dat heeft gesmaakt.
Gestart met een pikanto en die smaakte toch. Snapte nu wel niet waarom de friturist hem zoals een curryworst speciale doormidden sneed. Daarna de spicy viandele zoals het hoort: met een streep samoeraisaus en een streep pikante ketchup. Misschien moet ik dat idee eens gaan verkopen dan is er naast een Julientje ook een Juleke. Afgesloten naar gewoonte met een Mexicano al heb ik die liever iets sponziger.
Sauzen
Hotshotsaus
Hot chili ketchup
Samoerai
Curryketchup
Hot Curryketchup
Vanaf vrijdag zit ik in Geneve voor 2 weken waar 2 Belgen een keten van frituren uit de grond hebben gestampt. Momenteel 4 frituren over heel Zwitserland waarvan 2 in Geneve. Schijteduur wel (10 bitterballen voor 10 zwitserse frank) en waar ik hier voor 15 euro 3 vleeskes heb heb ik er daar 2. De frieten worden wel in ossewit gebakken en hun garnaalkroketten zijn zelf gemaakt en top! Indien ooit in de regio zeker aan te raden.
Ik vergeet dat altijd maar moest ik in Zwitserland gaan zal ik er daar aan denken.Geen foto Juleke?
T is hier geen dagboek e menneke
Heerlijk! Wel wat te veel hot, spicy, pikant, gloeiend, brandend voor mij.Vandaag na enige tijd nog eens het krokantste goud gaan halen. En dat heeft gesmaakt.
Gestart met een pikanto en die smaakte toch. Snapte nu wel niet waarom de friturist hem zoals een curryworst speciale doormidden sneed. Daarna de spicy viandele zoals het hoort: met een streep samoeraisaus en een streep pikante ketchup. Misschien moet ik dat idee eens gaan verkopen dan is er naast een Julientje ook een Juleke. Afgesloten naar gewoonte met een Mexicano al heb ik die liever iets sponziger.
Sauzen
Hotshotsaus
Hot chili ketchup
Samoerai
Curryketchup
Hot Curryketchup
Vanaf vrijdag zit ik in Geneve voor 2 weken waar 2 Belgen een keten van frituren uit de grond hebben gestampt. Momenteel 4 frituren over heel Zwitserland waarvan 2 in Geneve. Schijteduur wel (10 bitterballen voor 10 zwitserse frank) en waar ik hier voor 15 euro 3 vleeskes heb heb ik er daar 2. De frieten worden wel in ossewit gebakken en hun garnaalkroketten zijn zelf gemaakt en top! Indien ooit in de regio zeker aan te raden.
Ik verwacht uitgebreid verslag!Vandaag na enige tijd nog eens het krokantste goud gaan halen. En dat heeft gesmaakt.
Sauzen
Hotshotsaus
Hot chili ketchup
Samoerai
Curryketchup
Hot Curryketchup
Ik ben daar af en toe dus stuur eens de locatie's.
Uhhh bedankt voor... een filmpje van drie jaar oud?
Graag gedaanUhhh bedankt voor... een filmpje van drie jaar oud?