Nope, eens een heerlijke en gezonde pokebowl!Niemand dit weekend frietjes gehaald?
Ik verlang naar fotos van frieten!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope, eens een heerlijke en gezonde pokebowl!Niemand dit weekend frietjes gehaald?

Zo'n pokebowl kan wel smaken ja, ook veelzijdig qua ingredienten. Mijn favoriet is met fritten, stukjes viandel, stoofvleessaus, mayonnaise, satekruiden en gedroogde ajuin.Nope, eens een heerlijke en gezonde pokebowl!
![]()
Nope, eens een heerlijke en gezonde pokebowl!
![]()
Zo'n pokebowl kan wel smaken ja, ook veelzijdig qua ingredienten. Mijn favoriet is met fritten, stukjes viandel, stoofvleessaus, mayonnaise, satekruiden en gedroogde ajuin.

Ziek? Ik mis immers de fles wodka naast de FantaMiddel, bicky zonder augurk, frikandel, boulet special, mexicano, potje mayo, joppie, hannibal, mammoetsaus en een ijskoude fanta.
Was alleen thuis dus dit alles verorberd in mijn onderbroek en met een aflevering van The Office
Die was al op he, hoe moet ik anders in de frituur geraken?Ziek? Ik mis immers de fles wodka naast de Fanta
Dat kan echt niet. De (afhaal) “Chinees” is een uitstervend restaurantsoort aan het worden maar als je 1 frituurpan hebt en daar om het even alles in frituurt.. dan is niets zo het hoort. Dit restaurant graaft zijn eigen grafGisteren genoten van een frietmaaltijd - in al mijn enthousiasme al een groot pak friet besteld in plaats van de gebruikelijke medium - en vandaag had madam zin in Chinees. Maar die Chinees heeft van zijn Chinees afhaalrestaurant een flituul gemaakt - dus naast Chinees heb je daar dus ook de typische frituursnacks. Het smaakt toch anders, zeker de gefrituurde hapjes. De loempia smaakt teveel naar frietvet.
En da's oké wanneer je in een frituur een loempia bestelt, maar niet als je een Chinese loempia verwacht.

Amai dat zien er goei frieten uit!Bekijk bijlage 38591
't was weer feest...
Jawel, op de valreep! Vanwege deze week al veel frieten op´t werk had ik zin in vooral vlezekes. Dan maar een mini friet, curryworst, saté met extra kruiden en bbq burger. De mini frit was weer even gul als vorige keer dus eigenlijk perfect.Niemand dit weekend frietjes gehaald?
Opgepast, ik heb hier ooit een warn gekregen omdat ik zei dat de lokale flietchinees goe was. Sidder en beef!Gisteren genoten van een frietmaaltijd - in al mijn enthousiasme al een groot pak friet besteld in plaats van de gebruikelijke medium - en vandaag had madam zin in Chinees. Maar die Chinees heeft van zijn Chinees afhaalrestaurant een flituul gemaakt - dus naast Chinees heb je daar dus ook de typische frituursnacks. Het smaakt toch anders, zeker de gefrituurde hapjes. De loempia smaakt teveel naar frietvet.
En da's oké wanneer je in een frituur een loempia bestelt, maar niet als je een Chinese loempia verwacht.
Amai dat ziet er goed uit, vooral die BickyBekijk bijlage 38591
't was weer feest...

Wat ik daarmee bedoelde: als ik naar een frituur ga verwacht ik frituur-eten. Als ik naar de Chinees ga verwacht ik Chinees-eten. Nu smaakte de loempia duidelijk naar frietvet en niet "Chinees"-vet. Vroeger had die Chinees geen frieten, nu uiteraard wel omdat het een frietchinees is geworden met een volwaardige Chinese kaart en een volwaardige frituurkaart. Maar wel één gedeelde frituurketel.Amai dat zien er goei frieten uit!
Jawel, op de valreep! Vanwege deze week al veel frieten op´t werk had ik zin in vooral vlezekes. Dan maar een mini friet, curryworst, saté met extra kruiden en bbq burger. De mini frit was weer even gul als vorige keer dus eigenlijk perfect.
Opgepast, ik heb hier ooit een warn gekregen omdat ik zei dat de lokale flietchinees goe was. Sidder en beef!
Uw laatste zin is wel verwarrend. Wou je dan geen frituur loempia, ondanks bij de Chinees? En toch frieten daarbij en gene rijst mag ik hopen? Schoenmaker blijf bij je leest!
Ik ben bij frituur tartaar geweest. Goeie portie, misschien wel de beste frieten die ik ooit gegeten heb. Maar de viandel lag gewoon in een bakje naast het julientje? Dus is volgens mij niet de echte ervaring? Doeme dan zal ik nog eens terug moetenIk ga op weekend naar Gent. Dat wordt mijn eerste JulientjeDe Kempenboer on tour!
Ik ben bij frituur tartaar geweest. Goeie portie, misschien wel de beste frieten die ik ooit gegeten heb. Maar de viandel lag gewoon in een bakje naast het julientje? Dus is volgens mij niet de echte ervaring? Doeme dan zal ik nog eens terug moeten
Heb er wel ongeveer 40 minuten op moeten wachten. Was super druk op een zaterdagavond. Dus geen foto, ik had zoveel honger dat ik het in 1x naar binnen gezogen heb.
Die moet in stukken gesneden worden VOOR het bakken. En dan toevoegen aan de rest.Godverdomme hé. Ze zullen gezegd hebben, die boer uit de Kempen kent er toch niks van. We zullen het ons gemakkelijk maken.
Ne curryworst hadden ze ook al niet![]()
Godverdomme hé. Ze zullen gezegd hebben, die boer uit de Kempen kent er toch niks van. We zullen het ons gemakkelijk maken.
Ne curryworst hadden ze ook al niet![]()

Gisterenavond reed ik dus met een frietgoesting van 2 weken ver richting de frituur. Een kameraad van mij stuurde: frietjes straks? Toen ik daar aankwam stond hij buiten te wachten met 2 pintjes in z'n handen. Al z'n punten!
Afgelopen nacht echter was de hel. Ik had een onverzadigbare dorst. Ik heb 1,5 liter waten gedronken en zelfs opgestaan om een blik cola zero open te trekken, ik had wat bruis nodig.
Bij het ontwaken plakten m'n ogen dicht van de mayonaise. Als ik moet niezen is 't stoofvleessaus. Ik plas frituurolie en mijn maag denkt dat ze de Carré is. De fles Dreft liep deze morgen weg uit de keuken toen ze mij zag en de openingsscene in Saving Private Ryan had gene lap aan mijn eerste toiletbezoek van deze ochtend.
Toch kijk ik al terug uit naar volgende zondag. Tijd om dan nog eens mijnen andere kameraad/friturist een bezoekje te brengen.