poeperman
Well-known member
Boilertest gedaan?Gisteren gepasseerd aan de frituur in Jabbeke waar de frietschmeeting plaatsvond.
Toch een traantje gelaten (en een scheet).
Grtz
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boilertest gedaan?Gisteren gepasseerd aan de frituur in Jabbeke waar de frietschmeeting plaatsvond.
Toch een traantje gelaten (en een scheet).
Grtz
Wreed he...Dat moet de meest triestige portie frieten zijn die hier ooit gepost is!![]()
Mijn deelneming frietmakker, in deze moeilijke tijden.Ja jongens. Gisteren kwam het vrouwke thuis. "Ik heb zin in frieten". Muziek in de oren uiteraard. Het was maar van zondag geleden, maar dat was zelf gebakken, en da's nog iets anders dan.
Soit, klein paniekske want de stamfrituur is toe op maandag en ik wou de Belcrunch proeven (staat op de suggestiekaart). Maar ik had chance, er is een frituur in het dorp die ik nog niet getest had, EN ze hadden de Belcrunch op de kaart! Ik vol goesting naar de frituur rijden (da's los het dorp door voor mij, er zijn letterlijk zeker 5 frituren dichter in de buurt).
Ik kom aan, bestel, reken af. Schappelijke prijs voor de dag van vandaag. Vriendelijke mens. Wel geen hond te bekennen, da's geen goed voorteken.
Frietjes worden gebakken en opgeschept, en een 2e paniekske schiet door mijn tikker. Koudzweet breekt mij uit en ik stuur al een bericht naar vrouwlief:
Helaas... plastieken velleke er over (waarom?) en gedaan er mee. Niet nog eens wat scheppen over de 2 bakjes naast elkaar of zo. OK, ik had een kleintje bestelt om niet te overdrijven, maar dit was wel een heel kleintje.
De hele bestelling:
ik steek er een vork ik en proef... wat nen tegenvaller nie te doen! De saus niet mijne smaak, en de frieten weinig smaak. En dus maar een magere portie. De mexicano was een pikante. Ik wist niet dat dat bestond. Goed voor 1 keer maar niet meer. Net iets té pikant voor bij mijn frieten. De Belcrunch vond ik best te pruimen eigenlijk. De korst is heel luchtig en het vlees is lekker afgekruid. Wordt gene vaste in de bestelling maar toch voor herhaling vatbaar.
Achteraf nog ne pak koeken binnen gestoken want op 1 been kan je niet staan.
vroeger deden ze dat allemaal hé, zo blijft de stoofvleessaus niet in het papier hangenEen plastiek velleke op de frieten, waarom is God toch zo wreed
Waar zijde geweest? De chinees in t centrum, of die aan de brug van de e40?Ja jongens. Gisteren kwam het vrouwke thuis. "Ik heb zin in frieten". Muziek in de oren uiteraard. Het was maar van zondag geleden, maar dat was zelf gebakken, en da's nog iets anders dan.
Soit, klein paniekske want de stamfrituur is toe op maandag en ik wou de Belcrunch proeven (staat op de suggestiekaart). Maar ik had chance, er is een frituur in het dorp die ik nog niet getest had, EN ze hadden de Belcrunch op de kaart! Ik vol goesting naar de frituur rijden (da's los het dorp door voor mij, er zijn letterlijk zeker 5 frituren dichter in de buurt).
Die vrij nieuwe aan de Lidl, die vroeger Patat heette.Waar zijde geweest? De chinees in t centrum, of die aan de brug van de e40?
Toch niet goed opgelet hoor: het staat letterlijk in de naam dat je maar 'n beetje frieten krijgt.Die vrij nieuwe aan de Lidl, die vroeger Patat heette.
Wel maar 11 reviews, tante Irma en nonkel Jos zullen wel 5 sterren hebben gegevenhet triestige is dat die dan nog zo een hoge score heeft
Das gelijk aan vloeken in de kerk…Een plastiek velleke op de frieten, waarom is God toch zo wreed
Haha idd! Toch zeker 4. Puur Frituur met dat schoon madammeke was in orde. Dan die met hun Chrysler die het een jaar hebben volgehouden, dan Patat, en nu dit.die frituur heeft al 5 uitbaters gehad sinds ik in Merelbeke werk (jaar of 6) en nog nooit is daar een goeie frituur geweest.
In de OG Puur Frituur had je echter wel dat half-aziatisch schoonheidje die al graag eens de bouletten liet zien
… die met hun Chrysler
Toch niet goed opgelet hoor: het staat letterlijk in de naam dat je maar 'n beetje frieten krijgt.
Hier nog een klant die maar bedenkelijk kijkt naar zijn voor 25% leeg bakje frieten.

Mor allez da's met de krant bij en dat bakje is nóg triestiger
Hier nog een klant die maar bedenkelijk kijkt naar zijn voor 25% leeg bakje frieten.