De frituur

<3 Ik proef het nog steeds (of om het met de woorden van m'n vriendin te zeggen: "ge stinkt uit uwen bek door den ajuin").
Heerlijk toch en dan een goei vettig boerke laten en enkele seconden genieten van de smaak die daarbij vrijkomt... dat het maar rap vrijdag geweest want dit jaar nog geen frituur gezien langs binnen :angry:

En dan verschieten da ge nooit ergens mee moogt eh Maarten, jezus christus gast
My god, ik lag even strijk van het lachen bij het lezen van deze comment. (en zit ook met préliminaire krampen omdat ik nog geen frietkrampen heb mogen meemaken in het jaar des heres 2025...)

Insert sad emoticon again:

:headshake:

Al diegenen die in hetzelfde miserabele schuitje zitte mogen deze bovenstaande emoticon spammen in dees topic totdat ze bij de plaatselijke friturist zijn kunnen gaan.
(al denk ik dat ik ni veel kandidaten/bijval in deze thread ga kunnen vinden)

:cry:

1 ) naar huis “gereden “ en dan aangezet naar de frituur ….geeft indruk van ik ben terug in mijne auto of je bent met de fiets gegaan wat ook nog altijd niet mag ….indien je te voet bent geweest , tja kan dat er niet echt uithalen .
2) omdat ge om frieten gaat maar is inderdaad een aanname van mij geweest …uw middagmaal telt wel niet héé .
3 ) ben gene moraalridder maar het viel gewoon op en dit gebeurt meermaals dat ze dat hier vermelden …dat ze eerst een paar wachtlijsten of wachtduvels naar binnen kappen en dan met de fritten naar huis gaan (heb nu expres het woord rijden vermeden voor u . ;) )

Maar soit , terug naar de frituur dus .
Ale hop, weg sfeer

Ik ga mij zo meteen al een beetje gaan voorbereiden op de eerste BG Frietmeeting van morgen.
Iets kleins want ik moet zondag ook de nieuwe clubkleren van Robocyclo gaan passen (ik ben nieuw lid) en ik wil uitpakken met mijn lichaam (true story).

Blijft top. Zoutkorrel Merelbeke.

Medium Antionettje & grizzly

Bijlagen

• IMG_4669.jpeg
    IMG_4669.jpeg
    3 MB · Weergaven: 24
Ik hoefde maar "friet" te fluisteren en mijn vrouw begon in zwijm te vallen. Mogelijk is 't weer zover. We leven sober en gezond na de vettige feestdagen, maar een frietuitspatting geef je een mentale boost in deze koude en barre tijden.

De vriendin komt thuis, kijkt in de Hello Fresh kast, komt naar me en zegt "Ga jij maar naar de Feniks hé, het is iets met champignons vandaag en dat lust jij niet".
Hell yeah, was niet van plan om friet te eten vandaag maar OK. Als zij het zegt... :love2: :love2:
Meteen bestelling gemaakt:
- Middel friet geen zout erop
- Stoofvleessaus met Westmalle
- Bitterballen
- Kaasballen
- Bicky Wrap (voor haar)

De vriendin komt thuis, kijkt in de Hello Fresh kast, komt naar me en zegt "Ga jij maar naar de Feniks hé, het is iets met champignons vandaag en dat lust jij niet".
Hell yeah, was niet van plan om friet te eten vandaag maar OK. Als zij het zegt... :love2: :love2:
Meteen bestelling gemaakt:
- Middel friet geen zout erop
- Stoofvleessaus met Westmalle
- Bitterballen
- Kaasballen
- Bicky Wrap (voor haar)
Goeie move om die champignons daar bij te leggen 👍.

Dat was weer smullen, nog eens een Belcrunch genomen. Ik begin het meer en meer te appreciëren. Satéke dabei, stoofvlees saus... :love:

Ook nog wat bitterballen kunnen afluizen van m'n vriendin :coolbrows:

Bij deze. Wachtpint in de hand. Leve de liefde.

Ik had me voorgenomen om niet te drinken tot m'n halve marathon begin maar, voelt maar vreemd aan met lege handen staan wachten in de frituur.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan