Gelukkig beheers ik de kunst van shit fu: kakken op mijn eigen commando!
Bruine gordel?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig beheers ik de kunst van shit fu: kakken op mijn eigen commando!
Imo kan je een goed draaiende frituur toch wel makkekijk spotten. Wanneer de frikandellen en andere goed verkochte stukken vlees niet meer in de koeltoog staam maar direct naast de friteuse.Meer viandellen dan frikandellen. Zo hoort ie
Is dat nu een Bicky Friq? Ziet er wel goed uitBekijk bijlage 37096
De gast die hier de twijfelaar heeft gelanceerd, verdient een standbeeld! Wat een uitvinding! Bijna zo goed al nen boiler! En een maxi pak is wel redelijk groot voor 3.![]()
.Vind dat nu meestal een van de slechtere snacks. Vaak overschotten of inderdaad samen gebakken terwijl eigenlijk het ene wat langer zou moeten als het andere. En geeft zo meer snacks voor op café bij het pinten drinken gevoel, de bruine fruitmand.Twijfelaar kan top zijn! Bij de ene al betere combinatie dan bij de andere (ook qua bakwijze)
Serieus hongerke wel...Gisteren was t ook weer van da, helaas te veel honger om een foto te nemen deze keer.
Middel, bicky, frikandel special, mexicano, grizzly en een paar sausjes. Vond de grizzly wat minder tbh.
S morgens gaan sporten en dan de hele dag bezig geweest met enkele bomen om te leggen en op te ruimen… had zelfs nog een beetje honger ernaSerieus hongerke wel...

Mijn bestelling was top.
@mods maakt die pée hier eens erelid of geeft die extra trophy points!!Vrouw let wat op de voeding. Er stonden gisteren biefstukken met pastinaakfrieten op het programma. Kameraad belt mij: 'EI ANDERSON, KOMDE ENE APERITIEVEN MET UW KROOST?'
Daar zeg ik uiteraard geen neen tegen op een zondagavond. De gezelligheid deed m'n vrouw al snel van gedacht veranderen. Naar huis gereden, kindjes in bed en aangezet naar de frituur. Het was al rond 20u30. Geen kat in de frituur. Op 't gemak een klappeke geslaan met de uitbaters terwijl ik 3 wachtpînten tegen m'n tanden goot. Zalig!
Mijn bestelling was top. Voor de allereerste keer een witte pens in het vet gebakken gegeten. Niet mis, maar ik zou dat nu niet opnieuw nemen. Hoort thuis op een BBQ imo.
Andere frituur dan vorige week = ander vet. En ik ben het godverdomme ferm gewarig. Krampen, veel lucht, heel de nacht grote dorst,... op naar volgende zondag!![]()
Daar zeg ik uiteraard geen neen tegen op een zondagavond. De gezelligheid deed m'n vrouw al snel van gedacht veranderen. Naar huis gereden, kindjes in bed en aangezet naar de frituur. Het was al rond 20u30. Geen kat in de frituur. Op 't gemak een klappeke geslaan met de uitbaters terwijl ik 3 wachtpînten tegen m'n tanden goot. Zalig!
)1. Waar staat dat ik met den auto was?Dus jij bent uwen auto ingestapt na het nuttigen van 3 alchohol houdende dranken zonder iets te eten vooraf . …zie maar dat ze dat niet lezen in dat dronken rijden topic .
(Denk niet dat gij daar 3 uur gestaan hebt .)
Aha, barbecuesaus!Vrouw let wat op de voeding. Er stonden gisteren biefstukken met pastinaakfrieten op het programma. Kameraad belt mij: 'EI ANDERSON, KOMDE ENE APERITIEVEN MET UW KROOST?'
Mijn bestelling was top. Voor de allereerste keer een witte pens in het vet gebakken gegeten. Niet mis, maar ik zou dat nu niet opnieuw nemen. Hoort thuis op een BBQ imo.
Andere frituur dan vorige week = ander vet. En ik ben het godverdomme ferm gewarig. Krampen, veel lucht, heel de nacht grote dorst,... op naar volgende zondag!![]()
Awel, volgende keer neem ik eens g'ackie in een zwembad van BBQ saus. Heb dat nog nooit genomen eigenlijk. Spannend zeg.Aha, barbecuesaus!
Dompel daar maar eens een g'ackie in. Al is jammer genoeg die van Manna lang niet de beste, ik zal de volgende keer in mijn vaste frituur vragen van welk merk die is.
)