De frituur

Ik zou ook nog wel eens een goe pak frieten willen eten. Ben aan't schipperen om op één van de familiefeesten ipv een kerstmenu naar't frituur te gaan en gewoon alles uit de toog te bestellen, en dat iedereen dan maar pakt waar hij goesting in heeft. Maar tot nu toe happen ze niet. Het zou kunnen dat ik mezelf binnenkort kandidaat stel voor adoptie, maar ik moet dan wel de zekerheid hebben dat ik in een frietfamilie terecht kom.
Stel je voor. Een kerstfrietmenu.

Geen wachtpintjes maar wachtchampagne.
Geen stoofvlees maar hertenragout

Iedereen zit aan een tafeltje met een friteuze in het midden. Toch origineler dan een fokking fondue.

En onder de kerstboom geen fokking bongobon, maar een jaarabonnement op het frituur. Weg met de fitness, leve de friet-ness!

Iedereen zit aan een tafeltje met een friteuze in het midden. Toch origineler dan een fokking fondue.

En onder de kerstboom geen fokking bongobon, maar een jaarabonnement op het frituur. Weg met de fitness, leve de friet-ness!
Een fritabbo :love: Maar met een gemiddelde bestelling van €15/week zou zo´n jaarabbo €780 kosten. Misschien wat duur. De gedachte dat ik elk jaar minstens €780 achterlaat in de frituur :laugh:

Vroeger, toen de familie hier elk jaar kwam fondue eten met kerst stak ik ook telkens wel de fritketel in. Want fondue is heel lekker, maar wat zijt ge met alleen vlezekes? Plus heel uw kot stinkt toch al dus voor de geur moet ge het niet laten

Ik zou ook nog wel eens een goe pak frieten willen eten. Ben aan't schipperen om op één van de familiefeesten ipv een kerstmenu naar't frituur te gaan en gewoon alles uit de toog te bestellen, en dat iedereen dan maar pakt waar hij goesting in heeft. Maar tot nu toe happen ze niet. Het zou kunnen dat ik mezelf binnenkort kandidaat stel voor adoptie, maar ik moet dan wel de zekerheid hebben dat ik in een frietfamilie terecht kom.
Welke frituur is er dan open?

Het is weeral 3 weekends geleden, een mens zou er depressief van worden, al die lekkernijen zien passeren en niet langs de frituur gaan. Volgende keer als ik nog eens een pizza uit den diepvries moet eten als t er geen eten voorzien is denk ik dat ik den auto instap, al is het maar enkel voor mezeluf. Investeren in uw eigen is de sleutel tot succes!

Oh goddelijk.

Ieders zijn eigen kleine frietmandje, waar je a volonté continu frietjes bakt voor jezelf, je vleesjes zelf bakt.

Damm ik zie dit echt voor mij nu, en ik wil dit eigenlijk thuis voorstellen

Oh goddelijk.

Ieders zijn eigen kleine frietmandje, waar je a volonté continu frietjes bakt voor jezelf, je vleesjes zelf bakt.

Damm ik zie dit echt voor mij nu, en ik wil dit eigenlijk thuis voorstellen
Alhoewel het idd een goddelijk idee is kan ik mij de reacties thuis al inbeelden
I
giphy.gif

I

De mensheid is nog niet klaar voor zulke genialiteiten peis ik

Idd, ik heb zelfs mijn tweede bestelling van zaterdag niet meer willen posten gezien de schamele twee(!) likes van vrijdag :angry:
Mijn vriendin vroeg nog waarom ik foto’s zat te maken van mijn frieten, geef ik haar de hele uitleg en geschiedenis van dit topic, word ik nog vierkant uitgelachen toen ze vroeg hoeveel likes ik deze keer had :angry:
Komt door dat bord!

Terug
Bovenaan