De frituur

Haha, gewone hamburgers (uiteraard). Ik vermoed wel dat cheeseburgers makkelijker gaan omdat ze minder droog zijn.
Ik had toch ook voor de cheese gegaan. De gewone zijn snel veel te saai.
Of royal crispy bacon, volgens mij draai ik er daar ook 10 van binnen. :feelsgood:
Wel niet op 10 minuten. Beetje genieten mag ook.

zij die zin hebben om er een challenge van te maken, like ff deze post. dan maak ik een topic (vanaf 5 man is het de moeite) en bespreken we de modaliteiten.

Bloody hell.

Zonet 10 hamburgers van Mcdo (in 9min45s) naar binnen gespeeld omdat iemand niet geloofde (ik twijfelde zelf ook tbh) dat ik het kon.

Alles is gefilmd, maar NSFW 😆😆
Dat record in Antwerpen van 19 frikandellen in 1 uur tijd moet jij toch zeker halen? Ik ben bijna zeker dat ik dat kan en twijfel sterk om het thuis eens te proberen.

Dat record in Antwerpen van 19 frikandellen in 1 uur tijd moet jij toch zeker halen? Ik ben bijna zeker dat ik dat kan en twijfel sterk om het thuis eens te proberen.
Tis binnen het kwartier ;)

Op een dinsdagmiddag een keer frieten, want waarom niet?

oeMso4O.jpeg

zij die zin hebben om er een challenge van te maken, like ff deze post. dan maak ik een topic (vanaf 5 man is het de moeite) en bespreken we de modaliteiten.
Wij hebben als aanloop naar een BigMac-editie een bitterbalchallenge in Januari.
Hoeveel zouden de helden van BG er kunnen eten: afvalrace, 1 min/bitterbal, last man standing.

Volgens mij gaat de pé die dit topic gestart heeft iedereen platboeffen moest er ooit een deftige vreetmeeting komen tussen de kleppers van dit topic.

Ik ben ook 100% in overigens, mag gebeuren wat wilt. Volgend jaar in februari ook ingeschreven voor BK frikadellen eten ofzoiets in Gent.

Terug
Bovenaan