Vrijdagavond stelde mijn vrouw voor om frietjes te halen i.p.v. zondag. Ik was game!
Mijn bestelling als volgt: groot pak frieten, potje stoofvleessaus, bicky cheese, crizzly, frikandel spécial met curryketchup en verse ui, frikandel spécial met andalouse en verse ui EN een pot
warme pepersaus die niet op de eerste foto staat omdat ik te rap was, pas na 5 minuten gezien dat er nog iets in de verpakking zat.

Dit alles vakkundig doorgespoeld met 2 Triple Leforts. Zalig van genoten!
Zondag bij de schoonfamilie voor de Sint wanneer m'n schoonmoeder zegt: gaan we frietjes halen op de middag? Ik eet uit principe 1x frieten per week, niet meer. Maar toen ik hoorde dat de frieten van een frituur kwamen die bekend stond om zijn 'loaded fries' en andere bereidingen gingen mijn oren flappen. Plots hoorde ik: 'ze hebben daar frieten met spaghettisaus op!' GODVERDOMME WAT? 'spaghettisaus...'
Ik dacht meteen aan jullie, dit moet ik gewoon proberen en verslag uitbrengen.
De meest gortige bestelling kwam aan, een bak frieten met spaghettisaus en kaas en m'n vrouw probeerde de loaded fries met pulled pork, bbq saus en cheddar saus. Ja, dat is nog een plastiekje op m'n frieten, ik was alweer te snel met mijn foto.
Tijdens het eten zag het er zo uit.
Verdict: eerst en vooral moet ik erbij zeggen dat de frituur toch een 5-10 minuten rijden was, waardoor de frieten precies heel zompig geworden waren. De frieten van de kinderen (zonder saus) waren totaal niet meer krokant en waren wat slap. Te lang in de verpakking zonder gaten erin gok ik? De frieten waren bij iedereen zo, waardoor ik dus niet echt een oordeel kan vellen. Als ik dat even negeer dan was ik wel verrast van de combinatie. Met wat mayonaise erbij heel lekker eigenlijk. Ook de PP met cheddar en bbq saus was lekker. Ze hebben daar de meest absurde combinaties van een Julientje ook.
Deze week staat er elke dag sport geprogrammeerd en wordt het voedingsschema wat aangescherpt zodat ik terug klaar ben voor volgende week!