Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eeuwen geleden dat ik er geweest ben, maar dat was destijds een héél goeie frituurIer ook prijs.
Een vader aan de schoolpoort kunnen overtuigen om de kinderen mee te pakken naar ons oord van verderf.
Frituur danny in gent

Ne viandel heeft zo toch geen crunchy stukjes? Het ziet er eerder uit als ne veel te lang gebakken kipcornDe nieuwe Belcrunch.
Ik pak ‘m niet opnieuw. Smaakt naar een boulet met grootheidswaanzin. Of een viandel die niet weet dat ze lang moet zijn. Raar.
Viandel, hoe noemen ze dat in Antwerpen eigenlijk?
En in Limburg? Een lange crispyburger?

Niet slecht zegt 'em. Dat is gelijk zeggen dat Salma Hayek 'wel iets heeft'... Da's alle twee de bom vent.Moet zeggen, de mengeling friet stoofvleessaus mayo is niet slecht.
Ah sorry, sinaasappelsap.
Momins toch momins toch.

In Antwerpen noemen ze dat een kippenkruidenworst.De nieuwe Belcrunch.
Ik pak ‘m niet opnieuw. Smaakt naar een boulet met grootheidswaanzin. Of een viandel die niet weet dat ze lang moet zijn. Raar.
Viandel, hoe noemen ze dat in Antwerpen eigenlijk?
En in Limburg? Een lange crispyburger?
De nieuwe Belcrunch.
Sinds de eerste foto van die Belcrunch hier gepost is heb ik er al letterlijk van gedroomd. Ben het bewust aan het uitstellen.. Beetje zoals sinterklaas, de voorpret is een belangrijk deel van de ervaring.Belcrunch ook al geproefd ook geen grote fan van.

Wel weinig saus!Vandaag eens een nieuwe frituur geprobeerd, Sint-Anna in Bottelare. Top-ervaring zenne. Veel volk maar super vlotte bediening, met de glimlach. En chique, mannekes toch. K heb iemand een wacht-witte-wijntje zien nemen! In een glas!![]()
Frietjes heerlijk krokant, en een briljante saté. Dochter vond het julientje ook top (en ik ook, k had geanticipeerd op haar overschatting)…
Met een Omer en in joggingbroek. K voel mij gelijk Didi Reynders met een zak subito’s zo gelukkig.

Potje tartaar, en de rest sauzekes van thuis é. Inflatie raakt iedereen.Wel weinig saus!
Die frieten zien er wel perfect uit.![]()
Idd, een viandel moet echt pérfect gebakken zijn. Te lang bakken en je hebt enkel korst, te kort en je hebt een wakke vod in uwe mond.Viandel is gewoon viandel. Het is toch al heel lang geleden dat ik dat nog heb gegeten.
Bijna ambras telkens iemand CUURYWORSCHT zegt ipv lange hamburherIdd, een viandel moet echt pérfect gebakken zijn. Te lang bakken en je hebt enkel korst, te kort en je hebt een wakke vod in uwe mond.
Bij deze pleit ik voor de afschaffing van de viandel en zijn plaats in te nemen met extra curryworsten.
OT: Goed bezig mannen! Het enige topic op dit forum waar het geen gezever en ambras is. Let´s friet unite!
FYFYMannekes, zolang niemand patat zegt tegen friet kan die hele discussie mij curryworst wezen.