De frituur

Maja dat zijn dan van die mensen die hun stoofvleessaus op de frieten laten gieten ipv. in een potje. Kan je net zo goed vragen om alles in de blender te kieperen. Bij meeneem he!!!!
Ik bevestig alvast dat ik dit bericht gerapporteerd heb bij de moderators, hopelijk wordt er gepast ingegrepen.
Frieten die 10 minuten liggen dampen hebben onder een laagje stoofvleessaus en dan aangedikt worden met een klutser mayonaise, veel dichter bij de hemel ga je als gewone sterveling niet komen hoor.

De frieten moeten zwemmen in de saus en bijna onmogelijk zijn om met een vork nog op te pakken. Ik zou eigenlijk liever mijn frieten eten met een lepel :love:
Ja, op mijn werk malen we de voeding en dikken we de drank in van mensen met dysfagie.

OT: gisteren ipv fritten eerst groentjes gegeten thuis en daarna een half doorballen diepvriespizza. En het is van dat, ik zit met krampen!

Idd eet de ajuin en paprika tussen de saté nooit op. Vuile groenten!!! Wij willen alleen maar vet! Vet vet vet! En goed veel zout 😍

Idd! Ranzig frituurzout op de frieten. Tegen dat je thuis bent heb je gegarandeerd slappe dretsen. Beter thuis pas een kleine hoeveelheid zout op doen. Te veel is ongezond. Hier steevast friet bestellen zonder zout! Nu ook zonder satékruiden want dat hebben we thuis ook staan.

Maak ge de satékruiden zelf of koopt ge die in den winkel? Welke winkel, welk merk?

Idd! Ranzig frituurzout op de frieten. Tegen dat je thuis bent heb je gegarandeerd slappe dretsen. Beter thuis pas een kleine hoeveelheid zout op doen. Te veel is ongezond. Hier steevast friet bestellen zonder zout! Nu ook zonder satékruiden want dat hebben we thuis ook staan.
Met alle respect, maar we gaan in een frituurtopic toch geen vragen stellen over de (on)gezondheid van een gezegend pak friet? Iedereen gaat hier toch voor pretvet? Of vetpret?

Hoe vettiger, hoe prettiger, laat die mayonaise maar pakken!

Die van The Cure is ook een frietlover, heeft hiervoor nog speciaal een liedje geschreven!

Ik vraag ook wel zonder zout als ik ze afhaal. Het klopt dat ze dan veel sneller slap worden.

De hoeveelheid zout wordt er echter niet minder op.
Ja godver, zo had ik er nog niet over nagedacht. Geen zout meer vragen en een extra wachtpils binnentrekken.

Merci voor de tip boyzzzzz

De frieten moeten zwemmen in de saus en bijna onmogelijk zijn om met een vork nog op te pakken. Ik zou eigenlijk liever mijn frieten eten met een lepel :love:
Machtig hé. En dan zo 26 frieten op uw vork proberen te prikken doorheen de stoofvleessaus en mayonaise om dan uw vork omhoog te heffen en den helft kapotbreekt en gewoon blijft liggen.

Zondag bestel ik fikandellen special:

1. met mayo en curry en verse ui
2. met cocktail, stoofvleessaus en gedroogde ui
3. met samourai en pepersaus en satékruiden

Vriendin staat ook aan te schuiven, ze ging een 24 uur “water fasting” doen gezien ze gisteren te veel gegeten had.
Natuurlijk kan niks of niemand weerstaan aan de geur van lekkere frieten, en is het dus maar bij een 18 uur water fasting gebleven.
De zwakkeling.

Terug
Bovenaan