Tin_Cricket
Active member
Als ge er in hebt? Tuurlijk dat, in een rits door je spijsvertering dus minder calorieopname. Wat een win!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik bevestig alvast dat ik dit bericht gerapporteerd heb bij de moderators, hopelijk wordt er gepast ingegrepen.Maja dat zijn dan van die mensen die hun stoofvleessaus op de frieten laten gieten ipv. in een potje. Kan je net zo goed vragen om alles in de blender te kieperen. Bij meeneem he!!!!
Als ge er in hebt? Tuurlijk dat, in een rits door je spijsvertering dus minder calorieopname. Wat een win!
Idd, ge hebt een golden ticket. Gaan met die banaan.
Ja, op mijn werk malen we de voeding en dikken we de drank in van mensen met dysfagie.De frieten moeten zwemmen in de saus en bijna onmogelijk zijn om met een vork nog op te pakken. Ik zou eigenlijk liever mijn frieten eten met een lepel![]()
Groenten zijn gwn een dikke scamJa, op mijn werk malen we de voeding en dikken we de drank in van mensen met dysfagie.
OT: gisteren ipv fritten eerst groentjes gegeten thuis en daarna een half doorballen diepvriespizza. En het is van dat, ik zit met krampen!
Idd! Ranzig frituurzout op de frieten. Tegen dat je thuis bent heb je gegarandeerd slappe dretsen. Beter thuis pas een kleine hoeveelheid zout op doen. Te veel is ongezond. Hier steevast friet bestellen zonder zout! Nu ook zonder satékruiden want dat hebben we thuis ook staan.
Met alle respect, maar we gaan in een frituurtopic toch geen vragen stellen over de (on)gezondheid van een gezegend pak friet? Iedereen gaat hier toch voor pretvet? Of vetpret?Idd! Ranzig frituurzout op de frieten. Tegen dat je thuis bent heb je gegarandeerd slappe dretsen. Beter thuis pas een kleine hoeveelheid zout op doen. Te veel is ongezond. Hier steevast friet bestellen zonder zout! Nu ook zonder satékruiden want dat hebben we thuis ook staan.
Nodig die maar uit op de frietmeetingHoe vettiger, hoe prettiger, laat die mayonaise maar pakken!
Die van The Cure is ook een frietlover, heeft hiervoor nog speciaal een liedje geschreven!
Wat voor KETTERIJ ga ik hier nog lezen?Maja dat zijn dan van die mensen die hun stoofvleessaus op de frieten laten gieten ipv. in een potje. Kan je net zo goed vragen om alles in de blender te kieperen. Bij meeneem he!!!!

Idd! Ranzig frituurzout op de frieten. Tegen dat je thuis bent heb je gegarandeerd slappe dretsen. Beter thuis pas een kleine hoeveelheid zout op doen. Te veel is ongezond. Hier steevast friet bestellen zonder zout! Nu ook zonder satékruiden want dat hebben we thuis ook staan.
Ja godver, zo had ik er nog niet over nagedacht. Geen zout meer vragen en een extra wachtpils binnentrekken.Ik vraag ook wel zonder zout als ik ze afhaal. Het klopt dat ze dan veel sneller slap worden.
De hoeveelheid zout wordt er echter niet minder op.
Machtig hé. En dan zo 26 frieten op uw vork proberen te prikken doorheen de stoofvleessaus en mayonaise om dan uw vork omhoog te heffen en den helft kapotbreekt en gewoon blijft liggen.De frieten moeten zwemmen in de saus en bijna onmogelijk zijn om met een vork nog op te pakken. Ik zou eigenlijk liever mijn frieten eten met een lepel![]()
Anale sek... euh, ja, frieten! FRIETEN!De kans bestaat dat het vanavond prijs is. Vrouwlief is moe en zit vol stress en wat is het perfecte antistressmiddel en wat maakt iedereen blij? Ne goeie friet.