Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan zeggen ze iets over mijn gecremeerde drumsticks...
't Zit precies diep!En dan zeggen ze iets over mijn gecremeerde drumsticks...
Graag een review, ben heel geïntrigeerd!
Beste topic van het afgelopen decennium idd. Zit ook echt de godganse dag aan frieten te denken en het heeft het punt bereikt dat ik IRL met mensen over deze legendarische thread spreek.fuck, elk bericht is een like waard tegenwoordig.
beyondfrying.be
Ik ben het in al mijn haast en verbazing nog vergeten kopen. Morgen breng ik hier verandering in!Graag een review, ben heel geïntrigeerd!
Deze thread is puur goud, puur krokant, langwerpig in ossewit gebakken goud.fuck, elk bericht is een like waard tegenwoordig.
beyondfrying.be
Haha, ik vind dit ook echt de beste topic van het forum. Alleen krijg ik nu weer goesting in nen BickyBeste topic van het afgelopen decennium idd. Zit ook echt de godganse dag aan frieten te denken en het heeft het punt bereikt dat ik IRL met mensen over deze legendarische thread spreek.

Schoon frietjes“we zijn ni gierig”
Ja allo, da nen bak frieten.
Perfecte bicky. Ja echt allemaal top!

Ik heb toch ook al eens mogen uitleggen aan m'n vrouw waarom ik altijd foto's trek van m'n bestelling.Beste topic van het afgelopen decennium idd. Zit ook echt de godganse dag aan frieten te denken en het heeft het punt bereikt dat ik IRL met mensen over deze legendarische thread spreek.
Volgende keer gewoon een dickpic maken in haar bijzijn. Levert ongetwijfeld minder vervelende vragen op.Ik heb toch ook al eens mogen uitleggen aan m'n vrouw waarom ik altijd foto's trek van m'n bestelling.
Met een friet ernaast om de grootte en dikte af te toetsen. Ge kunt ook een jengatoren met frieten maken ter referentie.Volgende keer gewoon een dickpic maken in haar bijzijn. Levert ongetwijfeld minder vervelende vragen op.
Spijtig genoeg is er geen officiële chef's kiss emoji
Bij deze een oproep aan de mods om de Chef's kiss emote onder de like knop te steken voor deze thread aub. Die gewone met hartjes in de ogen volstaat niet meer sinds de explosion aan goeie frietbestellingenfoto's van de laatste pagina's.
![]()

Agreed op iemand die zei te weinig tartaar.“we zijn ni gierig”
Ja allo, da nen bak frieten.
Perfecte bicky. Ja echt allemaal top!
.Dikke anticlimax, trekt op niks. Enkel die met de gele saus zijn kind of lekkerHoe zit dat met die Bicky Balls eigenlijk? Heb die een tijdlang in verschillende frituren gezien maar zijn precies weeral afgevoerd.