De frituur

En trouwens, ik herhaal, saus ONDER het vlees bij een Bicky is toch echt van het raarste dat ik al gezien heb.

Voor de rest blijf ik erbij, ik hoop vooral dat het allemaal lekker was @Bimmer!
Dat zal zijn door de kaaskroket. Normaal bestel ik een gewone bicky burger en dan zit de saus inderdaad langs boven.

Het heeft allemaal gesmaakt. Enkel mocht er wel meer stoofvleessaus en joppie saus zijn bij de friet Rombout.

En trouwens, ik herhaal, saus ONDER het vlees bij een Bicky is toch echt van het raarste dat ik al gezien heb.

Voor de rest blijf ik erbij, ik hoop vooral dat het allemaal lekker was @Bimmer!
Zo lang het een echte Bicky is zou ik er nog mee kunnen leven. Ik krijg er echt het vliegend schijt van als je een Bicky vraagt en ze geven u een merkloze schijf vlees tussen een merkloos broodje met (in het beste geval) de Bicky sauzen.

Zo lang het een echte Bicky is zou ik er nog mee kunnen leven. Ik krijg er echt het vliegend schijt van als je een Bicky vraagt en ze geven u een merkloze schijf vlees tussen een merkloos broodje met (in het beste geval) de Bicky sauzen.
De echte vraag is of ge dat kunt weigeren, omdat het eigenlijk valselijk adverteren is.

Draai u burger dan om, dan ligt de saus bovenaan.
Shit seg, we kunnen hier toch problemen zoeken.
Als je er in bijt komt het allemaal samen in uw mond.

Ik klik op deze foto terwijl mijn 2-jarige op mijn schoot zit en hij zegt: "oei, brandweer komen". :laugh:

Bij de andere bestellingen zei hij "mmm, lekker". Kinderen zijn altijd eerlijk. :unsure:
Is er hier al een 2-jarige die mij aan´t koeioneren is ja? Wacht tot dat ´m is samen met nonkel Jipser naar de frituur mag binnen een paar jaar!

8/10.
Zien er goeie frieten en snacks uit, enkel de presentatie kon iets beter. Een minpunt vanwege het plastiek bakske, en een extra minpunt vanwege het niet vermelden van de curryworst.

Goed bezig!
Een frikandel bedoelt ge. Curryworst is datgene dat ge langs de Duitse wegen in tankstations kunt krijgen.

Volgende keer eerst mayonaise in uw bakske, dan stoofvleessaus en dan uw frieten erop, enjoy.
Awel dan draait ge u bakske om op uw papier dan zijt ge van da rond bakske ook vanaf :fingerguns:

Zo werkt het niet he vriend. Ik moet het werk van de friturist niet gaan doen. Even de omgekeerde wereld zeg.
Ik bedoel je pakt u burger vast en in plaats van de sesamzaadjes bovenaan te zien draai je de burger in zijn geheel om en heb je de onderkant bovenaan. Volgens velen trouwens de correcte manier om een burger te eten.

Awel dan draait ge u bakske om op uw papier dan zijt ge van da rond bakske ook vanaf :fingerguns:

Ik bedoel je pakt u burger vast en in plaats van de sesamzaadjes bovenaan te zien draai je de burger in zijn geheel om en heb je de onderkant bovenaan. Volgens velen trouwens de correcte manier om een burger te eten.
Dan heb je meteen sesamzaadjes op je tong ipv de gladde onderkant. Dat klopt ook niet.

Ale, tot in de uit de context getrokken quotes topic he!

Ik heb de ronding toch liever bovenaan in plaats van onderin. Als ik als mijn kleuter wil eten, passeer ik wel in de lokale kleutertuin.

Is vermoedelijk om tijd te besparen hé. Ge legt dat broodje in het bakske en dan peut peut saus er al op terwijl die ronde hamburger nog in't vet ligt te sudderen.

Is vermoedelijk om tijd te besparen hé. Ge legt dat broodje in het bakske en dan peut peut saus er al op terwijl die ronde hamburger nog in't vet ligt te sudderen.
De reden boeit mij niet, het is pure blasfemie, branden in de frituristen-hel zal die "friturist".

Ge kunt toch ook dat bovenste broodje al in het 'deksel' van het kartonneke steken en uw saus daarop tuffen?

Neen hoor, geen excuses hier. Als we dit gaan tolereren zet je de deuren helemaal open om Vlaemsch erfgoed te gaan marginaliseren.

Ge kunt toch ook dat bovenste broodje al in het 'deksel' van het kartonneke steken en uw saus daarop tuffen?

Neen hoor, geen excuses hier. Als we dit gaan tolereren zet je de deuren helemaal open om Vlaemsch erfgoed te gaan marginaliseren.
Zo werkt dat niet hé. De uitjes en augurk moeten het bovenste eerst raken. Allé. Om alle verwarring weg te halen:

bicky_exploded.png

Ik heb de ronding toch liever bovenaan in plaats van onderin.
Doe mij maar beide.

Saus onder de burger vind ik ook wel gek, maar wel lekker.
Thuis is de opstelling van burgers zo:
- sezamzaadkant
- bbq saus
- sla
(- cheddar)
- vlees
- mayo ketchup
- onderste broodkant

Maar ja dat is zelfgemaakte burger, komt niet in de buurt van bicky maar dat hoeft ook niet.
Deze post hoort hier dus totaal niet thuis. Maar saus onder de burger is niet persé verkeerd.
Is gewoon lekker.

Ja zo werkt het natuurlijk ook niet. Dat is een komkommer, geen augurk.
Daarvoor moet ge bij de bollebozen van Bicky zelf gaan klagen. Alle credit gaat naar hen voor deze afbeelding :)

Maar ja dat is zelfgemaakte burger, komt niet in de buurt van bicky maar dat hoeft ook niet.
Deze post hoort hier dus totaal niet thuis. Maar saus onder de burger is niet persé verkeerd.
Is gewoon lekker.
Klopt. Maar geen saus er bovenop is dan weer helemaal zuur. Euh. Droog.

Terug
Bovenaan