Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom kom. Bende zageventen dat we zijn. Waar is dat Bicky dooske?“we zijn ni gierig”
Ja allo, da nen bak frieten.
Perfecte bicky. Ja echt allemaal top!
Dat potje saus ziet er klein uit omdat die bak frieten zo groot isVeel te weinig frieten naast het bakske en potje saus veel te klein

qué?Omgeving Lokeren en zie geen paardenworsten , Als ik eens naar de Lokerense-feesten ga zijn het voor de paardenworsten .
annindekeuken.com
Eerder een vraag voor een local .Kunt ge dat in een frituur bestellen?

in de regio rond Lokeren, incl. de meeste Gentse frituren wel, ja.Kunt ge dat in een frituur bestellen?
Een koude boulet?Eens door dit topic gegaan, ik ben precies een van de weinige die al eens 3 stukken vlees durft te bestellen
Dat 3de stuk, meestal iets kouds zoals een boulet of cervela, is dan wel een twijfelgeval. Ofwel heb ik nog honger en eet ik het op, ofwel is het voor in de frigo voor de dag erna![]()
Zo noemen mijn vrouwelijke collega's mij ook, maar daarover kan en mag ik niet verder in detail gaan van mijn advocaat.ne peirdepiet wordt dat ook wel eens genoemd
Eens door dit topic gegaan, ik ben precies een van de weinige die al eens 3 stukken vlees durft te bestellen![]()
Maar dat is helemaal niet zo vreemd hoor.Dan heb je meteen sesamzaadjes op je tong ipv de gladde onderkant. Dat klopt ook niet.
Ale, tot in de uit de context getrokken quotes topic he!
Wat als je een snickers ook omgekeerd en niet in P&A vertoeft?Maar dat is helemaal niet zo vreemd hoor.
Wist je dat een groot deel van de mensen die op Pol&Actua vertoeven een Snickers omgedraaid eten? Zo voelen ze meteen die geaderde structuur op hun tong.
Daar zijn zelfhulpgroepen voor.Wat als je een snickers ook omgekeerd en niet in P&A vertoeft?
Asking for a friend