Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slim gezien, nu kun je 34 wachtpinten binnen kappen.
Foto’s vanavond aub!
Da mensen vol wormen zitten . Tja mijn dagelijkse broodjes americain preparé zal nie veel beter zijn zeker .
Die ronde pottekes! Ik voel mij terug een 8-jarig kind die luidop op de speelplaats aan't lachen is en ondertussen overduidelijk naar u aan't wijzen.
Die ronde pottekes!
De ronde pottekes was voor ons ook nieuw. Zal dus iets speciaal zijn voor die “soort” frieten denk.Speciaal, de rombout & julien in zo'n rond potje..
Nen Bicky Orange is zowat het lekkerste wat ik ooit gegeten heb. Goeie smaak makker.
Ziet er lekker uit makker!
Bedankt voor het plaatsen van de foto!De ronde pottekes was voor ons ook nieuw. Zal dus iets speciaal zijn voor die “soort” frieten denk.
Ik klik op deze foto terwijl mijn 2-jarige op mijn schoot zit en hij zegt: "oei, brandweer komen".Ahh, da´s door u dat ik mijn jeugd heb herwonnen en opnieuw drumsticks bestel. Merci!
Was het nog vergeten posten, gisteren na een tegenvallende dag nog eens mijn geluk gezocht in de frituur. Had zelfs nog een klein hongertje daarna.

Die ronde potten zien er anders wel nog handig uit om voor de TV op te eten.Die ronde pottekes zijn zeer vreemd, ik hoop dat mijn frituriste daar niet mee begint, maar de saus ONDER de bicky burger steken is pure blasfemie.
Dit alles terzijde hoop ik wel dat het gesmaakt heeft!
Nu je het zo stelt, verandering in frituurbeleving is moeilijk te aanvaarden he, want als je rijst/noedels in zo'n potje krijgt is dat inderdaad superhandig.Die ronde potten zien er anders wel nog handig uit om voor de TV op te eten.
Zeer veel vragen bij deze foto:
Amai streng publiek hier.Zeer veel vragen bij deze foto:
- Waarom aanvaard je het om zo'n ronde potjes mee te krijgen?
- Waarom liggen daar NUL frieten naast dat potje? Gierigaards
- Dat bovenste broodje lijkt me nog droger dan de pruim van Linda De Win, en WAT is die troep bovenop uw hamburger?
- Wat is dat decoratief beeld op uw kast waardoor ge die middenste deur niet open krijgt?
- Wat moet die kerstboom juist voorstellen?
Veel vragen en vooral zeer veel woede hier. Ik geef deze foto dan ook een strenge 3/10.

En trouwens, ik herhaal, saus ONDER het vlees bij een Bicky is toch echt van het raarste dat ik al gezien heb.Die ronde potten zien er anders wel nog handig uit om voor de TV op te eten.