De frituur

Mijn gigantisch aan het verlekkeren op deze bestelling:

IMG_8024.jpeg

Bicky friq en belcrunch nog nooit genomen. En dan op de volgende pagina ineens melding dat ze vandaag gesloten zijn. :cry: :cry: :cry:

Dan maar de traditionele bestelling bij een ander frituur.

Een friq… flauw afkooksel van de originele Bicky Frik (met een, zoals de naam ook al suggereert, curryworst frikandel).

Maar nog steeds heel lekker. Laat ze smaken

Is couranter en couranter aan het worden. Hier in Oost-Vlaanderen zijn er al heel wat frituren die de Juliens en consoorten zo verpakken.

Andere provincies zullen wel volgen!

Die ronde pottekes zijn zeer vreemd, ik hoop dat mijn frituriste daar niet mee begint, maar de saus ONDER de bicky burger steken is pure blasfemie.

Dit alles terzijde hoop ik wel dat het gesmaakt heeft!

Die ronde pottekes zijn zeer vreemd, ik hoop dat mijn frituriste daar niet mee begint, maar de saus ONDER de bicky burger steken is pure blasfemie.

Dit alles terzijde hoop ik wel dat het gesmaakt heeft!
Die ronde potten zien er anders wel nog handig uit om voor de TV op te eten.

Zeer veel vragen bij deze foto:
- Waarom aanvaard je het om zo'n ronde potjes mee te krijgen?
- Waarom liggen daar NUL frieten naast dat potje? Gierigaards
- Dat bovenste broodje lijkt me nog droger dan de pruim van Linda De Win, en WAT is die troep bovenop uw hamburger?
- Wat is dat decoratief beeld op uw kast waardoor ge die middenste deur niet open krijgt?
- Wat moet die kerstboom juist voorstellen?

Veel vragen en vooral zeer veel woede hier. Ik geef deze foto dan ook een strenge 3/10.

Zeer veel vragen bij deze foto:
- Waarom aanvaard je het om zo'n ronde potjes mee te krijgen?
- Waarom liggen daar NUL frieten naast dat potje? Gierigaards
- Dat bovenste broodje lijkt me nog droger dan de pruim van Linda De Win, en WAT is die troep bovenop uw hamburger?
- Wat is dat decoratief beeld op uw kast waardoor ge die middenste deur niet open krijgt?
- Wat moet die kerstboom juist voorstellen?

Veel vragen en vooral zeer veel woede hier. Ik geef deze foto dan ook een strenge 3/10.
Amai streng publiek hier. :D

-Zoals hierboven al reeds gezegd, was het voor ons ook nieuw dat het ronde potjes zijn. Toen we thuis kwamen zagen we het pas. Zal met de friet Julien en Rombout te maken hebben, anders is het een gewoon bakje.
-Zal te maken hebben met het potje en de “dressing” bovenop.
-Is een bicky burger kaaskroket. Was de eerste keer dat ik dat bestelde. Die troep is dus een kaaskroket.
-decoratie ga ik niet op in. Dat heb ik zelf al lang opgegeven. Ik laat ze doen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan