ZIEHIER de fotoreportage van mijne heilige zondagavond.
Na een productieve en sportieve zondag ben ik afgezakt naar mijn vaste kroeg waar enkele kameraden me zaten op te wachten om samen het overheerlijke gerstenat die vers uit de tapkraan vloeide, te proeven! Een voorgerecht van een stuk of 10 Stella's werd naar binnen getrokken onder de begeleiding van extreme gezelligheid. Heerlijk!
Daarna was het tijd voor het hoofdgerecht. Eens aangekomen in de frituur, nam ik me een Stella uit de fles als apetizer. De maaltijd 's middags had ik geskipped i.f.v. mijn gortig avondmaal en ik had vóór m'n cafébezoek 5 km gaan lopen. Ik kan u verzekeren, ik had honger als een wild beest.
Eens thuis merkte ik op dat mijn koelkast enkel nog gevuld was met 'zware' bieren en er geen enkele gewone pils meer beschikbaar was. Goed, ik ben nogal ne makkelijken en heb mij snel aangepast.
Het eten: een simpele, doch heel lekkere Bicky. 'Met alles erop meneer?' Jazeker!
Een Julientje omgetoverd tot een Andersonneke: 1 viandel in stukken, 2 frikandellen in stukken, frieten (
@poeperman sorry, niet in de goudgele frituur geraakt) met daarop satékruiden, links stoofvleessaus, rechts warme pepersaus, getopt met gedroogde EN verse ui. Afgewerkt met cocktail aan de ene kant, mayonaise aan de andere.
't Heeft zo hard gesmaakt! Op naar volgende zondag!