De frituur

How amai, nog nooit van gehoord. Dacht dat mammoet de saus was. Ik heb duidelijk nog veel bij te leren en laat m´n post der schaamte staan om anderen te waarschuwen.

Ik ga de rest van de avond aan zelfkastijding doen in mijne kelder.

Hopelijk staat er nen boiler in uwe kelder.

BREAKING

Bekijk bijlage 35577

Middel
potje stvlsss
Mammoet + ss
Grizzly
Vuurvreter
Samoerai (van een potteke thuis, mijn tartaar vergeten bijbestellen)

8/10.
Zien er goeie frieten en snacks uit, enkel de presentatie kon iets beter. Een minpunt vanwege het plastiek bakske, en een extra minpunt vanwege het niet vermelden van de curryworst.

Goed bezig!
En weer een puntje erbij voor het niet vermelden van de curryworst. Een dikverdiende 9/10!

Manman dit is BY FAR mijn favoriete topic van dit forum, keep up the food work!

Vrijdag hopelijk weer van da, frietjes, stoofvleessauzeke, vleesjes on the side, 2 sauzekes en een colake dabei, heaven!

Cringe moment in de frituur vorige week.

Een kerel zittend aan een tafeltje had net zijn plateau met groot pak frieten + stoofvleessaus gekregen, maar stelde zich dan vrij snel recht en wandelde ermee naar de toog met de vraag: "Is dit wel een groot pak?". Alle klanten zwegen ineens en keken ongemakkelijk naar elkaar. Je kon een speld horen vallen. Het bleek dus effectief een groot pak te zijn, en de baas wees dan grijnzend naar een groter formaat op zijn toog "we hebben ook nog een super hé meneer!", waarna die pipo met schaamrood op de wangen terug afdroop naar zijn tafeltje. Ik denk dat zijn vrienden aan hetzelfde tafeltje hem ondertussen verwijderd hadden van Facebook.

Onze frituur is heel populair, maar wel prijzig én ze scheppen niet veel frieten naast het pak. Gewoon een klein heuveltje dat boven de rand komt. Het scheelt 2 formaten als ik elders dezelfde portie wil, waar dan wel de helft naast het pak ligt.

Laatst bewerkt:
Ik wou net zeggen bij ons krijg ik een mini zelfs niet op, maar wou de bijhorende prijs opzoeken en zie dat ze nu enkel klein(3,5) groot(4) en super(6,2) hebben. Nochtans enkele weken geleden nog een mini genomen, ik dacht minder dan 3€.
Een super krijgen wij met 3 meestal net niet op.

BREAKING

Middel
potje stvlsss
Mammoet + ss
Grizzly
Vuurvreter
Samoerai (van een potteke thuis, mijn tartaar vergeten bijbestellen)
Mo mens toch, mo mens toch, mo mens toch. Ma goed dat da eruit ziet.
'k Ga misschien eens de andere frituur opzoeken zondag, afhankelijk van de plannen. Dat ik u goudgele frietjes kan tonen deze keer. 🫡

Een kerel zittend aan een tafeltje had net zijn plateau met groot pak frieten + stoofvleessaus gekregen, maar stelde zich dan vrij snel recht en wandelde ermee naar de toog met de vraag: "Is dit wel een groot pak?". Alle klanten zwegen ineens en keken ongemakkelijk naar elkaar. Je kon een speld horen vallen. Het bleek dus effectief een groot pak te zijn, en de baas wees dan grijnzend naar een groter formaat op zijn toog "we hebben ook nog een super hé meneer!", waarna die pipo met schaamrood op de wangen terug afdroop naar zijn tafeltje. Ik denk dat zijn vrienden aan hetzelfde tafeltje hem ondertussen verwijderd hadden van Facebook.

Onze frituur is heel populair, maar wel prijzig én ze scheppen niet veel frieten naast het pak. Gewoon een klein heuveltje dat boven de rand komt. Het scheelt 2 formaten als ik elders dezelfde portie wil, waar dan wel de helft naast het pak ligt.
Dus m.a.w. die frituur geeft triestige porties tegen veel geld en iemand had het lef om hen daarop aan te spreken. Deserved.

Mijne friturist vraagt 1,5 euro voor een mini potje mayo en 2,5 euro (!!!) voor een Stella fles. Wees ma zeker dat ik die daar ook al over heb aangesproken voor gans de frituur. Sindsdien krijg ik altijd ene voor niets.

Cringe van de uitbater dan vooral me dunkt. Gierig zijn op uw frieten :nono:

Die vrienden en de andere klanten zouden hulde moeten brengen aan deze dappere strijder. Shrinkflation is nog tien keer erger dan inflatie!

3 dagen ban voor u om zo iemand pipo te noemen!

Noob vraagje, hoe kan ik foto’s posten van mijn gsm? Bij mij lukt dat precies alleen maar via IMGUR of iets dergelijk.
Normaliter zou ik zeggen TREKT UW PLAN E HALVEN ZOT, maar gezien het voor een goed doel is:

Je moet een paar van die dingen aanvinken, uurtje wachten en dan kan je ons allemaal laten meegenieten van de overheerlijke frietfoto’s
Yammie :frikandel:

Ik zit met een ongemakkelijk gevoel copains.
Ik heb nl. onlangs ontdekt dat de hulp van mijn friturist zo’ spicy viandel linkje heeft. Weet wel, waar daje foto’s van haar in haren bloten kunt op kopen.

Wat zouden jullie doen in zo’n geval?

De royal is toch niet overal meer te krijgen?
Lang geleden dat ik die nog eens op de kaart heb zien staan.
Bij mijn vaste frituur in Vleteren is dat zeker nog te krijgen. Ik pak dat dan soms om maar de helft op te krijgen en de dag er op de andere helft in de microgolf van het werk te steken.

Ik zit met een ongemakkelijk gevoel copains.
Ik heb nl. onlangs ontdekt dat de hulp van mijn friturist zo’ spicy viandel linkje heeft. Weet wel, waar daje foto’s van haar in haren bloten kunt op kopen.

Wat zouden jullie doen in zo’n geval?
Hmm zou de vleeswaren eerst moeten kunnen keuren vooraleer advies te kunnen geven.

Terug
Bovenaan