Same here, is dat dan nog anders dan een G'ackie @Mr.Anderson ?Die krokante boulet moet ik vrijdag ook eens proberen mijn gedacht.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Same here, is dat dan nog anders dan een G'ackie @Mr.Anderson ?Die krokante boulet moet ik vrijdag ook eens proberen mijn gedacht.
Waar is dat ergens, als je dat wil zeggen? Dat ziet er nu nog eens goed uit!
't Gullegems Frietje, jawel, te Gullegem city.Welke frituur?
Blauwe?
Awel, die zijn eigenlijk heel knapperig. Maar ik moet erbij zeggen dat enkele kameraden van mij daar al over geklaagd hebben. Als je ze ter plekke eet zijn die erg knapperig, maar zacht vanbinnen. Als je 10+ minuten moet rijden kan het al eens zijn dat ze wat slapper worden, zoals enkele kameraden.Ik vind eigenlijk dat die frieten van @Mr.Anderson er veel te licht gebakken uitzien. No way dat die krokant zijn toch? Volgens mij is dit nog uit de voorbak
Die van @FlyingHorseman hebben de perfecte kleur.
Jup! 't Is de Belcrunch van Vanreusel.Same here, is dat dan nog anders dan een G'ackie @Mr.Anderson ?
Joppie, god tier comboNog iemand suggesties voor een koude saus in combinatie met frietjes met stoofvleessaus?
Mayonaise/stoofvleessaus doet het altijd natuurlijk...
Samoerai.Nog iemand suggesties voor een koude saus in combinatie met frietjes met stoofvleessaus?
Smaken en kleuren enzo, maar (curry)ketchup zou moeten verboden worden als je ouder bent dan 8 jaar.Curry Ketchup, gaat zeer goed bij stoofflees. Bij alles eigenlijk, die saus is leven.
't Is dan ook curry-ketchup en geen ketchup.Smaken en kleuren enzo, maar ketchup zou moeten verboden worden als je ouder bent dan 8 jaar.
Hangt er van af bij welke snack. Tartaar is zeer goed bij de bitterbal. Of sitostickMet een verbod op tartaar kan ik ook leven

Als ze het hebben, huisgemaakte tartaar!Nog iemand suggesties voor een koude saus in combinatie met frietjes met stoofvleessaus?
8/10.BREAKING
Bekijk bijlage 35577
Middel
potje stvlsss
Mammoet + ss
Grizzly
Vuurvreter
Samoerai (van een potteke thuis, mijn tartaar vergeten bijbestellen)
Die curryworst (frikandel dus) is een mammoet met saus.8/10.
Zien er goeie frieten en snacks uit, enkel de presentatie kon iets beter. Een minpunt vanwege het plastiek bakske, en een extra minpunt vanwege het niet vermelden van de curryworst.
Goed bezig!
Smakelijk makker!BREAKING
Bekijk bijlage 35577
Middel
potje stvlsss
Mammoet + ss
Grizzly
Vuurvreter
Samoerai (van een potteke thuis, mijn tartaar vergeten bijbestellen)
.How amai, nog nooit van gehoord. Dacht dat mammoet de saus was. Ik heb duidelijk nog veel bij te leren en laat m´n post der schaamte staan om anderen te waarschuwen.Die curryworst (frikandel dus) is een mammoet met saus.
Stoofvleessaus ziet er ook wel oké uit, en geen bakske water voor den hond, zoals op sommige plaatsen.