De frituur

Frituur bij ons int dorp levert aan huis.

Fiat 500 met gepersonnaliseerde plaat.

/einde discussie
AF1QipP2sAv8Zt4GNd0a4S4z1unXXuBN2XIqOFRrTttD=s1360-w1360-h1020
Goh, als de toer wat lang is en je frieten zitten langer dan x aantal tijd in de verpakking is je bestelling toch helemaal wak en lauw?

Goh, als de toer wat lang is en je frieten zitten langer dan x aantal tijd in de verpakking is je bestelling toch helemaal wak en lauw?
In dit geval waren ze in ieder geval niet wak en lauw.
Weet niet of ze meerdere bestellingen tegelijk vervoeren (hoeveel kunnen er in zo'n autoke?).

Maar is inderdaad enkel interessant als het niet te ver is.
Normaal gezien gaan we zelf om onze frietjes, maar in dit geval was het moeilijk om thuis weg te geraken met de kindjes.
Dan is dat een mooie oplossing :)

Loempia's die er niet uitzien als schellekes hesp. :love:

Is dat een crispy burger zonder broodje die je als vleesje hebt?
Dat is een crunchy boulette, iets nieuw. Lekker hoor!
En dat waren een soort kaasstengels, eveneens iets nieuws van datzelfde merk als die crunchy boulette.

Ik was in een 'we gaant nekeer proberen' bui.

Zien er goei loempia's uit, wel wat te licht gebakken en ik mis loempiasaus (en een bord)

Edit; oei 't zijn kaasstengels, ziet er goed uit

1000026594.jpg

Ben mezelf dit jaar eens aan't dwingen om wat andere dingen in de frituur te proberen ipv altijd de saaie standaardbestelling. Crizly/berehap/berepoot voor het eerst eens geprobeerd nadat dat in dit topic een paar keer ter sprake kwam. Prettay prettay good.

(Extra sausjes niet op de foto: mayo, tomatenketchup en zelfgemaakte tonkatsusaus voor met de boulet).

Nog een vraag: waar plaatsen jullie de frieten tijdens de rit? Ik rij rond met een oud wrak, dus in de zomer is´t op de passagiersstoel, maar in de winter zet in onderweg de chauffage vollenbak op voetenstand om daarna de frietjes aan de voeten van de passagierszetel te plaatsen.
Op de zetel met de chauffage vollenbak. In mijn vorige auto had ik zetelverwarming, dan liet ik die al draaien op weg naar de frituur dat mijn zetel lekker warm was om mijn gouden frietjes warm te houden.

Bekijk bijlage 35555
Ben mezelf dit jaar eens aan't dwingen om wat andere dingen in de frituur te proberen ipv altijd de saaie standaardbestelling. Crizly/berehap/berepoot voor het eerst eens geprobeerd nadat dat in dit topic een paar keer ter sprake kwam. Prettay prettay good.

(Extra sausjes niet op de foto: mayo, tomatenketchup en zelfgemaakte tonkatsusaus voor met de boulet).
Amai da ziet er goed uit :drool:.
Een berepoot is trouwens niet hetzelfde als een berehap/crizzly. Een berepoot is een boulet in schijven, met ajuin tussen op een stokske. Een berehap is (denk ik) hetzelfde vlees, maar met een sausje tussen in een krokant jasje.

Een berepoot is trouwens niet hetzelfde als een berehap/crizzly. Een berepoot is een boulet in schijven, met ajuin tussen op een stokske. Een berehap is (denk ik) hetzelfde vlees, maar met een sausje tussen in een krokant jasje.
berehap = grizzly (pikant) = crizzly
Berenpoot = Ambiorix = gesneden boulet + ui

Qua vlees lijkt het inderdaad wel op elkaar maar copilot leert mij dat een boulet van kip gemaakt wordt, en een crizzly van varken/kip (en een grizzly van rundsvlees 😂).

Qua vlees lijkt het inderdaad wel op elkaar maar copilot leert mij dat een boulet van kip gemaakt wordt, en een crizzly van varken/kip (en een grizzly van rundsvlees 😂).
Nen berehap is wel echt 1 van mijn all-time favorieten, zó lekker man :drool:.

Ola goed om te weten. Dan heb ik meteen de keuze voor de volgende keer gevonden.

Terug
Bovenaan