Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Foto van de bestelling?
EgoïstTis al op jong.
Komt omdat ge een wachtpint te weinig gedronken hebtKwas mis. Twas maar 87

Kaaskroket, chix en geen kloten wacht/doorspoelpinten te bespeuren...zijt ge nen Hollander pé?![]()
Ik vind het feit dat een curryworst special dezelfde prijs heeft als een garnaalkroket zotter dan een garnaalkroket nemen in de frituur, want dat kan ferm smaken. Op die curryworst zal goed wat marge zitten, maar op die garnaalkroket ... zal magerkes zijn denk ik.Garnaalkroket in frituur![]()

Had je 9 maand voor ze er waren mss beter ook niet gedaan, dat ging dan elke week zo'n rekening kunnen zijn.Kindjes waren er bij, dan drink ik nooit.
Zowat alles op die rekening is goedkoper dan wat ik gewoon ben. En dan nog aan zo'n eindbedrag komen.Fuck. Aan €3 pak ik ook iedere keer een garnaalkroket. Al is het maar om die Marrokkaanse pelvrouwen werkzekerheid te geven!
Hier kost dat €7

Gaat op een ander stoefen gij stukske kapitalist!Kwas mis. Twas maar 87
![]()
Mijne copain godverdomme! Wat hebde tegengekomen in de Caraïben?Kzen ondertussen terug (bovenstaande gaat je wat helpen om wat achterstand in te halen). Welkom terug bruur, samen gaan we de boel hier terug onveilig met ne stuk in ons kloten![]()
Kwas mis. Twas maar 87
...

Hangt toch af van het actuele percentage van garnalen die er effectief in zit ?Ik vind het feit dat een curryworst special dezelfde prijs heeft als een garnaalkroket zotter dan een garnaalkroket nemen in de frituur, want dat kan ferm smaken. Op die curryworst zal goed wat marge zitten, maar op die garnaalkroket ... zal magerkes zijn denk ik.
Nja das wel waar, aan bv. 25% garnalen zal het inderdaad nog meevallen.Hangt toch af van het actuele percentage van garnalen die er effectief in zit ?
Toch zeker met diepvries varianten is dat vaak een stuk minder dan op bv restaurant.
Met weinig garnaal percentage is je enige kost daaraan een roux, garnaal bouillon en paneermeel.
Dat is echt een zalige frituur, wanneer we naar Ardennen gaan en daar in de buurt zijn, vast stopplaats. Die hun "sauce chasseur" is echtGisteren na een graveltocht in de ardennen nog eens langs Friterie Bertrand gestopt voor een klein hapje tegen de eerste honger.
Je zou het niet zeggen langs de buitenkant maar dit is echt de beste frituur van het land (Ja, zelfs boven mijn geliefde Feniks). Frieten goed groot, goud en zeer knisperig. De burgers goed gebakken, buns lekker knisperig, goed van saus hoeveelheid. Hemels.
Ook een + dat ze geen extra pak naast het bakje gooien (de weinige naast gevallen friet was wel al opgegeten). Als ik een kleine friet vraag wil ik ook gewoon een kleine friet en dat hoeft dan geen familiepak te worden.
Zeker een bezoek waard als je in de buurt van Trois-Ponts bent.
Bertrand zelf was er helaas niet maar zijn dochter of nichtje maakt minstens even goede friet.
![]()
.Dit weekend gaan kamperen in Coo, we hadden de kinderen frietjes beloofd en in Trois-Ponts is een frituur waar we al eens geweest waren.
Best goeie frieten en vooral lekkere "sauce chasseur", enkel jammer van de vele wespen want onze oudste zoon is gestoken en toen was de goesting bij de kinderen om daar te blijven zitten en verder te eten helemaal over.
Goeie frieten, goeie vleesjes, jammer van de wespen!
Frietje met sauce chasseur, mayonaise, joppie, berehap (crizzly), koude boulet en wat chixfingers.
@Beffer hey ket, als ge hier ni rap wa verhalen post een jupke op a smoel e vriend.
Ben ik de enige die een bevroren viandel (met veel ribbels) in de aars wil douwen van iedereen die een fockin garnaalkroket bestelt in de frituur
.
. Dat zou pas ridicuul zijn.